  • 1. Data: 2014-12-18 19:28:10
    Temat: Bardzo dziwny objaw, brak USB, WiFi i dźwięku
    Od: "sence_71pa_pimo" <s...@p...com>

    Pacjent to kilkuletni laptop C2D Fujitsu Siemens z Win 8.1
    System odpala się normalnie, niestety przestał działać dźwięk, WiFi i
    wszystkie zewnętrzne USB.
    Co ciekawe działa gniazdo Ethernet LAN.
    W Menadżerze urządzeń nie ma żadnych nierozpoznanych urządzeń. Poszukiwanie
    nowego sprzętu nic nie wnosi.
    Brak na liście urzadzeń właśnie karty dxwiękowej, karty WiFi oraz
    kontrolerów USB.
    Widać je dopiero po wybraniu opcji "Pokaż ukryte urządzenia" ale są
    zaznaczone wyblakłym kolorem
    z opisem i kodem błędu 45 czyi brak podłączenia w/w urządzeń.
    O co tu może chodzić?
    Czy to możliwe, że wysypał się sprzętowo jakiś układ czy mogło się coś
    rozpiąć/rozłączyć?
    Odpaliłem Ubuntu i niestety jest podobnie tzn. nie ma tych samych urzadzeń.

  • 2. Data: 2014-12-18 20:33:32
    Temat: Re: Bardzo dziwny objaw, brak USB, WiFi i dźwięku
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 19:28:10 +0100, sence_71pa_pimo napisał(a):

    > Odpaliłem Ubuntu i niestety jest podobnie tzn. nie ma tych samych urzadzeń.

    No to masz odpowiedź. Płyta padła.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-12-18 20:47:17
    Od: "sence_71pa_pimo" <s...@p...com>

    > No to masz odpowiedź. Płyta padła.

    no dobra ale co? Mostek nie styka na kulkach?
    Dodatkowo padła jeszcze kamera czy wszystkie te urządzenia zależą
    bezpośrednio od mostka?

  • 4. Data: 2014-12-18 21:06:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 20:47:17 +0100, sence_71pa_pimo napisał(a):

    > no dobra ale co? Mostek nie styka na kulkach?

    Oooo to już za dużo chcesz wiedzieć :) Trzeba by zerknąć na schematy
    blokowe twojego chipsetu, może by się coś wymyśliło. Ja jestem za cienki
    w te kolcki.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-12-19 20:02:10
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-18 o 20:47, sence_71pa_pimo pisze:

    > no dobra ale co? Mostek nie styka na kulkach?
    > Dodatkowo padła jeszcze kamera czy wszystkie te urządzenia zależą
    > bezpośrednio od mostka?

    kamerka w lapkach jest podłączona pod USB.
    Padły urządzenie które wymagają linii dosilającej i ta zapewne padła.
    Moze kondesatory powysychały? Nie było objawów wstępnych? Typu: lapek
    musiał się "rozgrzać" by uzyskiwać pełną stabilność? Wifi przerywał,
    pendrive się rozłączał w czasie kopiowania? Słuchawki zaczęły grać
    bardzo cicho?

    --
    @foe_pl