  • 1. Data: 2014-12-17 15:11:04
    Temat: Podstawki Socket A a 754
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Ćwiczył ktoś może dostosowanie typowego radiatora z socket A na socket
    754 czy 939? Da się?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-12-17 18:34:31
    Temat: Re: Podstawki Socket A a 754
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Cześć
    > Ćwiczył ktoś może dostosowanie typowego radiatora z socket A na socket
    > 754 czy 939? Da się?

    A jest sens bawić się typowym za kilka zeta na takich archaikach jak
    Socket A?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2014-12-17 19:10:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Dec 2014 18:34:31 +0100, Irokez napisał(a):

    > A jest sens bawić się typowym za kilka zeta na takich archaikach jak
    > Socket A?

    Chyba się nie rozumiemy. Mam szufladę coolerów na soc.A i mogę je
    wyrzucić albo się zastanowić czy nie dało by się ich przerobić na soc.
    754 na które to płyty zdarza mi się potrzebować radiatora. Znacznie też
    łatwiej znaleźć np. pasywny radiator na A niż na 754. A cena jest
    istotna dla biednych ludzi którym zdarza mi się naprawiać stare kompy.
    --
    Jacek