  • 1. Data: 2015-07-06 17:42:19
    Temat: Barton Fighter Dafier nie zbiera się :(
    Od: Bartonek <dominik07245@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam panowie ! Mam poważny problem mój Barton Fighter Dafier gdy rogrzeje
    sie podczas jazdy (na odcinku ok.6km) długo się zbiera. Najgorzej jest
    podczas jazdy pod gore w 1osobe nie mówiąc o jeździe w 2osoby. Będę bardzo
    wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2015-07-06 19:28:42
    Temat: Re: Barton Fighter Dafier nie zbiera się :(
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bartonek wrote:

    > Mam poważny problem
    >Barton Fighter Dafier

    dobra diagnoza

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-07-06 19:49:47
    Temat: Re: Barton Fighter Dafier nie zbiera siďż˝ :(
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 17:42:21 UTC+2 użytkownik Bartonek napisał:
    > Witam panowie ! Mam poważny problem mój Barton Fighter Dafier gdy rogrzeje
    > sie podczas jazdy (na odcinku ok.6km) długo się zbiera.

    Nie daje rady pociągnąć tak długiej nazwy.

    KJ

  • 4. Data: 2015-07-06 20:07:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-07-06 o 17:42, Bartonek pisze:
> [...]
    > Najgorzej jest podczas jazdy pod gore w 1osobe nie mówiąc o jeździe w
    > 2osoby. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!

    Prblem mozna rozwiazac na różne sposoby:

    - załozyc na gaznik uniwersalna turbine elektryczną z Allegro. Wowczas
    wzrosnie pęd i nastąpi chyże zbieranie się
    - jeździć wyłacznie z górki
    - zaniechać jazdy we dwoje

    Najlepiej zastosować wszystkie metody na raz, jednocześnie znaczy, to
    znaczy czyli najlepiej z turbinką, z górki, samemu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C