  • 1. Data: 2015-07-05 21:31:05
    Temat: Zmiana silnika z 4t na 2t
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc wsadzić
    silnik d50b0? I jaki koszt tego? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-07-05 22:57:36
    Temat: Re: Zmiana silnika z 4t na 2t
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.07.2015 o 21:31, Mateusz NSR pisze:
    > Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc
    > wsadzić silnik d50b0? I jaki koszt tego? Pozdrawiam

    a obejrzałeś sobie w ogóle te silniki? Widzisz różnice?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2015-07-06 12:48:47
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-07-05 o 21:31, Mateusz NSR pisze:
    > Witam co trzeba zmienić żeby do Romet z50 z silnikiem 139fmb 50cc
    > wsadzić silnik d50b0? I jaki koszt tego? Pozdrawiam

    O ile oba wystepowaly w wersji 2t i 4t to mozna przyjac ze mocowanie
    maja podobne.

    Wiec pozostaje to czym sie rozni. Silnik z osprzetem, czyli gaznik, moze
    airbox, wydech, linki, roznice w elektryce - conajmniej inny modul,
    przerobka innych roznic w elektryce, moga byc linki innej dlugosci,
    kwestia oleju do paliwa, czy jest oddzielny zbiornik pompka (elektryczna
    mechaniczna) czy mieszanie w baku, moze inne dzwignie.

    Poza tym inne pierdoly ktorych z poczatku nie widac a pozniej wychodza i
    zabieraja najwiecej czasu w takim rzezbieniu.

    Najprosciej jakbys mial calosc w wersji 2t i drugi 4t. Wtedy mozna to
    pozamieniac w sensownym czasie i kosztach.

    Tmek

  • 4. Data: 2015-07-06 20:42:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 06.07.2015 o 12:48, Tmek pisze:

    > O ile oba wystepowaly w wersji 2t i 4t to mozna przyjac ze mocowanie
    > maja podobne.

    obejrzyj fotki tych silników, dużo ich jest. Jeden ma cylinder poziomy
    drugi pionowy. ale to jest do przejścia, trochę cięcia i spawania ramy.
    Tylko że jeden jest chłodzony powietrzem a drugi wodą. Kolejne ciecie i
    spawanie pod chłodnice i resztę układu. Dalej sie już nie zagłębiałem,
    nie ma to sensu