  • 21. Data: 2013-01-15 08:12:09
    Temat: Re: Bedzie lepiej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kd1vqv$sbd$...@u...news.interia.pl...
    > Powitanko,

    > Nie no, tylko nie to!, benzyna po 4 zl, facet bez prawa jazdy stawia pare
    > fotoradarow i dopiero ten z prawkiem musi stawiac cala reszte,
    > kilkadziesiat tys urzednikow bez pracy, nizsze podatki, afery
    > niewyciszone...

    Brak kryzysu światowego, nadwyżka budżetowa, to wszystko zasługi tej samej
    osoby.....
    Ciekawe czy wschód słońca codziennie też?

  • 22. Data: 2013-01-15 08:36:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Jan 2013 23:11:40 +0100, Pawel O'Pajak

    > Nie no, tylko nie to!, benzyna po 4 zl,

    Ano, a potem przyszedł król lemingów i była benzyna po 3,50. Skandal! Ale
    to była tylko zmyłka i teraz król trzepie kapustę, a niedługo paliwo to
    będzie po 10 zł proszę pana, by żyło się lepiej!

    > facet bez prawa jazdy stawia pare fotoradarow

    Cyrkowiec spadł z trampolinki którą sam rozbujał i niestety, ku swojej
    rozpaczy, nie miał okazji postawić więcej.

    > i dopiero ten z prawkiem musi stawiac cala reszte,

    Te lemingi takie niepokorne...

    > kilkadziesiat tys urzednikow bez pracy, nizsze podatki,
    > afery niewyciszone... cholera, nie mozna do tego dopuscic.

    Dopuszczaj, dopuszczaj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2013-01-15 12:03:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-14 12:22, J.F pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" napisał w
    > gmina Kobylnica itp. ;)
    >
    > A Kobylnica jesli dobrze widze to dorobila sie obwodnicy S6 - tam tez
    > stoja ?

    Słowo - klucz to gmina. Gmina Kobylnica. Sięgająca od Sycewic (tam robią
    zdjęcia, o czym przekonałem się osobiście) do granic miasta Słupsk.

    Pozdr,--
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

  • 24. Data: 2013-01-15 15:56:25
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Brak kryzysu światowego, nadwyżka budżetowa, to wszystko zasługi tej
    > samej osoby.....

    Nawet jesli Kaczor mial tylko szczescie, to ja wole, zeby rzadzil
    szczesciaz niz pechowiec;-) Co nie znaczy, zebym go kochal szczegolnie,
    ot, mniejsze zlo.
    Na kryzys swiatowy RP w dowolnej wersji wplywu nie ma, natomiast na
    nadwyzke swojego budzetu jak najbardziej. Zadluzenie bierze sie z
    wydawania wiecej niz sie zarabia. Proste nawet dla ucznia zerowki.
    Umiejetnosc lub nieumiejetnosc zarzadzania finansami jest jak
    najbardziej swiadoma zasluga rzadow.

    > Ciekawe czy wschód słońca codziennie też?

    Slonce ma w dupie wszystkie partie i politykow. Z wiekiem upodabniam sie
    pod tym wzgledem do Slonca;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 25. Data: 2013-01-15 16:52:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Powitanko,

    > Nawet jesli Kaczor mial tylko szczescie,

    Głównym jego szczęściem było to, że go pogonili, zanim zdążył coś spieprzyć
    na poważnie.

    >to ja wole, zeby rzadzil szczesciaz

    Wyczerpał limit, chyba że sugerujesz, że gdyby rządził, to nie byłoby
    kryzysu światowego.

    > Na kryzys swiatowy RP w dowolnej wersji wplywu nie ma, natomiast na
    > nadwyzke swojego budzetu jak najbardziej.

    ROTFL !!!!!
    Tak może mówić tylko ktoś nie mający pojęcia z czego wynikała ta nadwyżka.
    A już związku pomiędzy pierwszą a drugą częścią tego zdania, może nie
    dostrzegać tylko totalny ekonomiczny abnegat.
    Wypisz wymaluj - wyborca PIS, więc wszystko się zgadza.

  • 26. Data: 2013-01-15 17:04:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
> [...]

    >dostrzegać tylko totalny ekonomiczny abnegat.
    >Wypisz wymaluj - wyborca PIS, więc wszystko się zgadza.

    No ale widzisz, wyborca PO, jest swiadomy skad budzet, jest swiadomy
    co wodz mowi o FR, a wyszlo jak zawsze :-P

  • 27. Data: 2013-01-15 17:14:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No ale widzisz, wyborca PO, jest swiadomy skad budzet, jest swiadomy co
    > wodz mowi o FR, a wyszlo jak zawsze :-P

    I dlatego duża część z nich, już nie jest wyborcą PO.
    Czego o pisiorach powiedzieć nie można, nic się nie nauczyli.

  • 28. Data: 2013-01-15 17:21:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >I dlatego duża część z nich, już nie jest wyborcą PO.

    No ale co - Palikot ? Ten przynajmniej mowi ze zrobi lepiej, mozna
    innym pokazac ze nie moga rozbic gorzej :-)

    >Czego o pisiorach powiedzieć nie można, nic się nie nauczyli.

    No, Kaczynski sie nie zdazyl skompromitowac jakos mocno.
    Lapowkarzy pogonil jak obiecal, kraj sie budowal, ludziom sie zylo
    dostatniej :-)

    A FR ... jak ktos wybiera partie _PRAWO_ i _SPRAWIEDLIWOSC_, to
    przeciez nie dlatego ze uwaza iz na 50 mozna jechac 100, a na linii
    ciaglej wyprzedzac ...

    Jedyne co mnie zastanawia to Giertych ... tez sie nie zdazyl
    skompromitowac, wprowadzil mundurki jak obiecal, wiec skad utrata
    elektoratu ?
    Za malo dawal na Radio ?

    J.

  • 29. Data: 2013-01-15 21:51:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No ale co - Palikot ?

    Na przykład.

    > No, Kaczynski sie nie zdazyl skompromitowac jakos mocno.

    Ta jasne, bo ani trochę nie zawinił przy oddawaniu władzy, po prostu tak się
    ułożyło, nie?

  • 30. Data: 2013-01-16 00:27:31
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

> [...]
    > dostrzegać tylko totalny ekonomiczny abnegat.
    > Wypisz wymaluj - wyborca PIS, więc wszystko się zgadza.

    Na PiS nigdy nie glosowalem, ale mimo to nie rozumiem. Zarobilem 1000zl,
    wydalem 1100. Ile mam dlugu?
    Zarobilem 1000zl, wydalem 900, ile mam nadwyzki?
    Zadania na podobnym poziomie trudnosci dzieci rozwiazuja w zerowce.
    Jakas inna matematyka obowiazuje w finansach? Oswiec mnie wszechwiedzacy
    z czego wynika nadwyzka i z czego wynika brak tejze jak nie z wydawania
    wiecej niz sie zarabia. Jesli sie nieracjonalnie wydaje pieniadze w
    sytuacji niepewnych dochodow, to sie robi zadluzenie. Wykaz, ze sie
    myle, czekam niecierpliwie, mozesz do swojej kompromitacji dolozyc jakis
    nietrafiony komentaz o PiSie, bedzie glupio, ale przynajmniej zabawnie.
    Tylko blagam, nie pisz, ze kryzys swiatowy (tzn obowiazujacy w tych
    krajach swiata, ktore o kryzysie wiedza, bo np. Chiny, Korea, Indie nic
    o tym nie wiedza) ze on, ten kryzys to panie tak znienacka, nagle, jak
    grom z jasnego nieba. Jesli ja, geolog z wyksztalcenia, a elektronik z
    zawodu o tym, ze ida ciezkie czasy wiedzialem, a Minister Finansow -
    absolwent London School of Economics and Political Science tego nie
    wiedzial, to albo to kiepska uczelnia, albo absolwent tejze powinien
    zajac sie czyms innym, co dla odmiany mu lepiej wychodzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa