  • 11. Data: 2022-02-28 13:16:13
    Temat: Re: Bezpieczniki w TV
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-02-28 o 12:51, Adam Górski pisze:

    > Oczywiście że 2. i nie 200 tylko 400.
    >
    > Skąd pomysł że elektronicy to pracują za darmo ?
    > Jakoś nie ma podobnych pomysłów u mechanika jak trzeba samochód naprawić.
    >
    > A może u dentysty za popatrzenie w zęby nic się nie płaci ?
    > Albo u lekarza za 15 minut rozmowy ?
    Dokładnie, jak dziś nie dasz elektronikowi zarobić to jutro go nie
    znajdziesz, do kogo wtedy pójdziesz?

    > Chyba że amatorsko się dla sąsiada naprawia ... To inna sprawa.
    Ale wtedy ten sąsiad ma dług wdzięczności co bywa przydatne na różne
    losowe okoliczności. Czyli tak za darmo też nie jest.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2022-03-01 00:03:01
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 28.02.2022 12:51, Adam Górski wrote:

    > Oczywiście że 2. i nie 200 tylko 400.
    >
    > Skąd pomysł że elektronicy to pracują za darmo ?

    A jak nie naprawisz? Bierzesz tyle samo?

    --
    Mirek.

  • 13. Data: 2022-03-01 10:42:37
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.02.2022 o 18:29, sirapacz pisze:

    > ROTFL:) a jaka radość ze skutecznie przeprowadzonej naprawy!

    No tak, już miałem zamawiać nowy.

  • 14. Data: 2022-03-01 10:43:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Niezły numer :) Nie nadarmo mówią że każde urządzenie najlepiej działa
    > kiedy jest włączone :)

    Nigdy bym wcześniej nawet nie pomyślał że w telewizorze może być jakiś
    extra odłącznik od prądu.

  • 15. Data: 2022-03-01 10:43:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.02.2022 o 20:04, heby pisze:

    > Spokojnie :) Kupiłem Sharpa ojcu kilka late temu i dochodziłem z pół
    > godziny czemu działa, a nie działał po przeniesieniu w inne miejsce
    > (źle chwyciłem). Ukryty pod spodem, niewidoczny z normalnych kątów.
    > Brawa dla imbecyla do designu :/

    Niestety, Sharp potrafi zaskoczyć nie tylko tym. Po zakupie tego właśnie
    TEGO telewizora okazało się że nie jest on wyposażony w odtwarzacz
    wideo. Odtwarzanie audio ma, ale jakiś skończony idiota uznał że
    odtwarzanie filmów w telewizorze jest zbędne.

  • 16. Data: 2022-03-01 10:44:19
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.02.2022 o 12:19, viktorius pisze:

> [...]
    > zawiózł do gościa, co naprawia. Po dnu koszt 200 i diagnoza: wymiana
    > zasilacza. Coś mi się nie chce wierzyć, że w jeden dzień towar

    No, ja bym na pewno nie zapłacił 200zł .Choć w swoim czasie kosztował
    krocie, to dzisiaj, po 12 latach, jego wartość jest mizerna.

  • 17. Data: 2022-03-01 13:04:49
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > A jak nie naprawisz? Bierzesz tyle samo?

    Tak. Sprzedaję swój czas. Inaczej bym nawet na zus nie zarobił.

    Uprzedzam że naprawa zajmie mi X czasu i może się nie udać.

    Klient się decyduje albo nie.

    Jedne rzeczy warto naprawiać, inne nie.

    Czy idąc prywatnie do lekarza płacisz za wizytę czy za "wyleczenie" ?

    Jeżeli zawód elektronika ma istnieć to musi tak być.

    To nie fundacja charytatywna.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 18. Data: 2022-03-01 13:04:52
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 10:44, trybun pisze:

    > No, ja bym na pewno nie zapłacił 200zł .Choć w swoim czasie kosztował
    > krocie, to dzisiaj, po 12 latach, jego wartość jest mizerna.

    Decyzja właściciela, nie ma co komentować.
    Na pewno bym nie decydował się na zakup nowego TV, swój bym pewnie
    rozkręcił, popatrzył na moduł zasilacza, powymieniał, może by ruszyło,
    może nie.

    --
    viktorius

  • 19. Data: 2022-03-01 13:38:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2022 13:04:52 +0100, viktorius wrote:

    > Decyzja właściciela, nie ma co komentować.
    > Na pewno bym nie decydował się na zakup nowego TV, swój bym pewnie
    > rozkręcił, popatrzył na moduł zasilacza, powymieniał, może by ruszyło,
    > może nie.

    My elektronicy.

    Reszta spoleczenstwa tak nie moze ...

    J.

  • 20. Data: 2022-03-01 14:55:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tyle że trzeba oddawać do naprawy jak do warsztatu samochodowego "zadzwonimy ile może
    kosztować jeśli powyżej ... zł".
    A jeśli leży na ladzie i "zrobione, należy się 200 zł" to co?

    -----