  • 1. Data: 2022-02-22 17:20:54
    Temat: GaN
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    GaN trafia pod strzechy

    https://baseus2.aliexpress.com/store/1245004

    Juz dwie ladowarki sie chwalą GaN

    J.

  • 2. Data: 2022-02-22 18:03:05
    Temat: Re: GaN
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 22.02.2022 o 17:20, J.F pisze:

    > GaN trafia pod strzechy
    > https://baseus2.aliexpress.com/store/1245004
    > Juz dwie ladowarki sie chwalą GaN

    Co tam naprawdę siedzi - tego nie wiemy, ale np. taki Power Integrations
    ma już kontrolery z GaN, więc wystarczy wykorzystać:
    https://www.power.com/company/our-innovations/powiga
    n-technology

    W DigiKey za 10..30 zł zależnie od mocy, za kontroler ze zintegrowanym
    kluczem i transoptorem. Wszystko na stanie. Bajka. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2022-02-22 19:06:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, February 22, 2022, 5:20:54 PM, you wrote:

    > GaN trafia pod strzechy
    > https://baseus2.aliexpress.com/store/1245004
    > Juz dwie ladowarki sie chwalą GaN

    Od roku używam 65 W GaN UGreen... Żadna nowość.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2022-02-22 21:23:27
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    J.F wrote:

    > GaN trafia pod strzechy

    I to chyba szybciej niż SiC. Tylko jeśli to prawdziwy GaN HEMT, a nie
    kasoda JFET z GaN + krzemowy MOSFET, to sterowanie jest francowate. One
    nie tolerują pomyłek.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2022-02-22 21:35:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.02.2022 o 17:20, J.F pisze:

    > GaN trafia pod strzechy
    >
    > https://baseus2.aliexpress.com/store/1245004
    >
    > Juz dwie ladowarki sie chwalą GaN

    Ale Ty ładujesz telefon laptopem :]
    Ja w sumie też...a laptop 17' Dell i musi mieć 130W zasilacz.
    Kobieta też leci z USB swojego. Chyba nigdy tego nie kupię :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-02-24 12:27:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2022 21:35:24 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Ale Ty ładujesz telefon laptopem :]

    Nie/rzadko.

    Wczoraj wlasnie mialem przygode - mam "magnetyczne kable", podpialem
    do lapka, do telefonu ... a za pewien czas wyskakuje komunikat
    na ekran "złe napiecie USB".
    Wtyczka sie wypiela, znalazla najblizszy stalowy przedmiot i zwarcie
    gotowe.

    Pochwalic laptopa, czy to normalne zachowanie?
    Dobry Dell, dobry ...

    J.