  • 1. Data: 2012-11-12 02:04:02
    Temat: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Chciałbym drogą radiową na małą odległość (5-10m)
    zareagować zwarciem kontaktów przekaźnika na wykrycie
    wycieku wody (mokrej podłogi) w innym miejscu...

    Czy ktoś spotkał się z jakimś gotowym modułem do kupienia
    albo jakimś zabawkowym kitem do samodzielnego montażu?
    Nie chce mi się rzeźbić nic od zera i uruchamiać to samemu :-)

    Nadchodzi u mnie seria dwu dwutygodniowych urlopów
    i nie będzie nikogo w domu - a mam dwa akwaria morskie
    z automatycznym dolewaniem odparowanej wody...
    Mam już zawór bezpieczeństwa z lokalnym czujnikiem
    przy jednym akwarium i chciałbym dorobić mu drugi
    czujnik, tym razem bezprzewodowy.

  • 2. Data: 2012-11-12 16:35:05
    Temat: Re: Bezprzewodowy czujnik rozlanej wody...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Czy ktoś spotkał się z jakimś gotowym modułem do kupienia

    Yup.

    I am a little LeakFrog short and stout, at the first sign of
    water I'll give you a shout!

    http://the-gadgeteer.com/2005/09/28/ideative_leakfro
    g_water_alarm/

    :)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-11-12 16:37:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Chciałbym drogą radiową

    a radiową powiadasz to poczekaj :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-11-12 16:50:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > a radiową powiadasz to poczekaj :)

    http://www.diycontrols.com/p-6649-skylink-wa-318-wat
    er-alert-set.aspx
    http://tinyurl.com/czz8ggl
    http://www.ultrasecuredirect.com/acatalog/XL-Water-F
    lood_System.html

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-11-13 01:01:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > http://www.diycontrols.com/p-6649-skylink-wa-318-wat
    er-alert-set.aspx
    > http://tinyurl.com/czz8ggl
    > http://www.ultrasecuredirect.com/acatalog/XL-Water-F
    lood_System.html

    Dzięki Piter ale myślałem raczej o czymś na kształt hobbystycznego kitu do
    samodzielnego zlutowania - czegoś za 20zł a nie za 51 brytyjskich funtów :-)

    Jak nie ma nic takiego to wykombinuje coś sam z bezprzewodowego
    dzwonka/gongu do drzwi - taki guzik z jednym paluszkiem - chodzi
    to chyba na 433MHz i nawet w niektórych możesz kanały zmieniać...

  • 6. Data: 2012-11-13 16:50:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Dzięki Piter ale myślałem raczej o czymś na kształt hobbystycznego
    > kitu do samodzielnego zlutowania - czegoś za 20zł

    Za 20zł to chyba samego linku radiowego nie oblecisz w Biedronie :)

    > a nie za 51 brytyjskich funtów :-)

    hmm wydawało mi się że mieszkasz za wielką kałużą? ;)

    > Jak nie ma nic takiego to wykombinuje coś sam z bezprzewodowego
    > dzwonka/gongu do drzwi - taki guzik z jednym paluszkiem - chodzi
    > to chyba na 433MHz i nawet w niektórych możesz kanały zmieniać...

    tak, taki dzwonek to prawdziwy wół roboczy.

    --
    Piter