  • 1. Data: 2004-04-05 11:15:06
    Temat: Big administratorzy big portali
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    Tak sobie czytam wynurzenia copo niektórych i zaczynam dochodzic do
    wniosku że częśc ludzi zapomina poprostu jakie jest ich miejsce i za
    co im płacą.

    Flagowym tego przykładem jest pomysł aby zakazać użyszkodnikom
    klikania, albo żeby karac ich za to poprzez wyprodukowanie kolejnych
    pustych przepisów których egzekwowanie będzie istniało jedynie w
    przypadkach kiedy chcemy kogoś naprawde udupić.

    Może to się wyda niektórym dziwne, ale pieniądze na pensje dla
    administratorów w gospodarce rynkowej, za którą się wszyscy tak
    opowiadają zwłaszcza jak TPSA coś wywinie, biora się nie z dotacji,
    nie z nieba, nie z fabryk pieniędzy ale właśnie _od_użyszkodników_

    To klienci korzystają z Internetu, to oni za to płacą i ci którzy żyją
    z Internetu tak naprawde żyją z pieniędzy płynących w mniej lub
    bardziej bezpośredni sposób od użyszkodników.

    O tym jak prawdziwa jest moja teza najbardziej boleśnie, bo na własnej
    kieszeni przekonali się własciciele PozMan-u, kiedy to TPSA
    stwierdziła że nie będzie im za darmo udostepniać połaczenia do
    uzyszkodników końcowych (poprzez ich sieć dostępową)

    Co się okazało ???
    Ano big klienci na których PozMan trzepał ogromną kase, i któremu
    klienci końcowi podobno nie byli potrzebni, poszli sobie gdzieś
    indziej właśnie z powodu tego ze nie było właściwej jakości połaczenia
    z klientem końcowym, czyli z tym z których cały ten interes SIE
    UTRZYMUJE.

    futszaK
    598339018 888010641
    irc to spokoj ducha
    (C)Iluzjonista

  • 2. Data: 2004-04-05 11:33:02
    Temat: Re: Big administratorzy big portali
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    [...]

> [...]
    > indziej właśnie z powodu tego ze nie było właściwej jakości połaczenia
    > z klientem końcowym, czyli z tym z których cały ten interes SIE

    Eee... Miętusy po prostu. IMHO dwa tygodnie TPSA pochodziłaby jako
    największy w Polsce intranet i już na drugi dzień mielibyśmy w Sieci
    rewolucje ;)

    januszek

  • 3. Data: 2004-04-05 21:18:31
    Od: tommy <T...@p...poznan.pl>

    2004-04-05 13:15, futszaK napisał :

    [...]
> [...]
    > indziej właśnie z powodu tego ze nie było właściwej jakości połaczenia
    > z klientem końcowym, czyli z tym z których cały ten interes SIE

    Ano okazalo sie kol. futszaK, ze cos Was ominelo alboscie sie z tym
    czyms mineli po drodze.

    To, ze klienci generuja income - nic odkrywczego.
    W koncu Internet tylko powiela stary, dobrze znany
    i wyprobowany uklad kup-sprzedaj.

    Twoja teza jest falszywa.
    Wystarczy poogladac sobie statystyki ruchu w obie strony.

    POZMAN twierdzil, ze "nie obsluguje" klientow indywidualnych
    w rozumieniu kont. Nie twierdzl natomiast, ze nie potrzebuje
    klientow na dzierzawe lacz. Poza tym to nie POZMAN
    wygenerowal problem swoim tepym uporem.

    I zeby nie bylo watpliwosci - dla POZMAN-u nie pracuje.

    tommy