  • 1. Data: 2019-03-06 23:57:27
    Temat: Biją mnie Niemcy...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Taki ładny ... tfu ... prostownik z Polski a nie od Niemca z lidla

    https://allegro.pl/oferta/prostownik-samochodowy-roz
    ruch-12v-24v-200a-pilot-7797112951

    Może nawet potrafi wystartować ładowanie całkiem rozładowanego

  • 2. Data: 2019-03-07 01:46:30
    Temat: Re: Biją mnie Niemcy...
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 06-03-2019 o 23:57, kk pisze:
    > Taki ładny ... tfu ... prostownik z Polski a nie od Niemca z lidla
    >

    > https://allegro.pl/oferta/prostownik-samochodowy-roz
    ruch-12v-24v-200a-pilot-7797112951

    Bardziej prawdopodobne, że jest on od Chińczyka z Chin.

    > Może nawet potrafi wystartować ładowanie całkiem rozładowanego

    Raczej potrafi. Nie wygląda i w opisie nic nie ma, że ma jakąś
    automatykę. Jedyne ograniczenie prądu ładowania, to bezpiecznik 50A.
    Bardzo podobne urządzenia były już na początku lat 90-tych. Składały się
    z transformatora z odczepami, przełącznika odczepów do bardzo zgrubnej
    regulacji prądu i amperomierza.

    yabba

  • 3. Data: 2019-03-07 08:25:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    ruch-12v-24v-200a-pilot-7797112951

    > Może nawet potrafi wystartować ładowanie całkiem rozładowanego
    nie. Już z powodu połączenia. przez te "krokodylki" nie przejdzie 200
    amper. ich blaszane krawędzie stykające się z klemą akumulatora tak się
    rozgrzeją że będą świecić i topić metal. Pytanie czy to urządzenie
    naprawdę da 200amper przez kilka sekund i czy taki prąd jest
    wystarczający do uruchomienia 2 litrowego diesla? 200amper jako
    ładowanie akumulatora - to prawie śmierć. 10 amper przez 15 minut -
    powinno wystarczyć do uruchomienia silnika. a 10 amper to można
    wyciągnąć... z wiele tańszego "zasilacza"
    ToMasz

  • 4. Data: 2019-03-07 08:51:58
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Gdzie ten Niemiec który cię bije?

  • 5. Data: 2019-03-07 10:52:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >amper. ich blaszane krawędzie stykające się z klemą akumulatora tak
    >się rozgrzeją że będą świecić i topić metal.

    Moje kable rozruchowe maja podobne i uruchamiaja.

    >Pytanie czy to urządzenie naprawdę da 200amper przez kilka sekund i
    >czy taki prąd jest wystarczający do uruchomienia 2 litrowego diesla?
    >200amper jako ładowanie akumulatora - to prawie śmierć.

    Czy taka smierc przez pare sekund ... IMO - skoro akumulator potrafi
    dac 200A, to i przyjac potrafi.
    A druga sprawa czy przyjmie - przy ograniczonym napieciu prad nie
    bedzie wielki.
    Chyba, ze ktos na 24V przestawi.

    >10 amper przez 15 minut - powinno wystarczyć do uruchomienia silnika.
    >a 10 amper to można wyciągnąć... z wiele tańszego "zasilacza"

    Wcale nie tak wiele tanszego :-(
    Ostatnio do Lidla znow rzucili ladowarki, ale one chyba nadal maja
    3.8A.

    Poza tym to ciagle 15 minut, spoznienie leci :-)

    Tylko ... musialbym miec gniazdko w poblizu.
    We wlasnym garazu nie ma problemu, ale w garazu to i samochody latwiej
    zapalaja :-)

    Czyli dobrze pisza - oferta raczej dla warsztatow.

    Ale ogolnie pochwalic ... tylko czy to aby na pewno produkt polski
    https://powermat.pl/o-firmie

    Wyglada na firme handlowa.

    J.

  • 6. Data: 2019-03-09 05:18:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-07 08:51, cyklista wrote:
    > Gdzie ten Niemiec który cię bije?

    W lidlu

  • 7. Data: 2019-03-09 05:51:04
    Temat: Re: Biją mnie Niemcy... Po jakiego Zenka
    Od: "Olfi" <a...@s...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > W lidlu

    Po jakiego Zenka tam chodzisz ?
    Nie będziesz tam chodził to nie będą cię tam bić.

  • 8. Data: 2019-03-09 09:53:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-09 05:51, Olfi wrote:
    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Po jakiego Zenka tam chodzisz ?
    > Nie będziesz tam chodził to nie będą cię tam bić.

    Ojej, gadaliśmy tutaj o ładowarce z lidla za 200zł. Że nie wiadomo czy
    potrafi od zera wystartować. No i przypadkiem znalazłem ładowarkę polską
    za takie same pieniądze.

  • 9. Data: 2019-03-09 10:40:10
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    kk pisze:

    > Ojej, gadaliśmy tutaj o ładowarce z lidla za 200zł. Że nie wiadomo czy
    > potrafi od zera wystartować. No i przypadkiem znalazłem ładowarkę polską
    > za takie same pieniądze.

    i jakbyś dał tytuł "Polacy pokonują Niemców" to by było wszystko cacy, a
    jak ni z gruszki ni z pietruszki że cię biją niemcy to.....

  • 10. Data: 2019-03-09 11:10:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-09 10:40, cyklista wrote:

    > i jakbyś dał tytuł "Polacy pokonują Niemców" to by było wszystko cacy, a
    > jak ni z gruszki ni z pietruszki że cię biją niemcy to.....

    .. jest śmieszniej