  • 1. Data: 2019-03-06 20:44:58
    Temat: samo asistance
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Kojarzycie u kogo można dokupić samo asistance w jakichś wersjach do
    wyboru?
    W ogóle zdziwiłem się, że w kalkulacji ubezpieczenia na poczcie okazało
    się że dla samochodów ponad 15 letnich nie można dodać wyższych pakietów
    asis. Wydawało mi się, że ta granica wieku dotyczy AC.

  • 2. Data: 2019-03-06 20:50:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    mBank

  • 3. Data: 2019-03-06 21:07:01
    Temat: Re: samo asistance
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.03.2019 pueblo <n...@n...pl> napisał/a:
    > Kojarzycie u kogo można dokupić samo asistance w jakichś wersjach do
    > wyboru?

    Np. SOS PZMot. Nożna też na kierowcę zamist
    na pojazd.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2019-03-07 08:13:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.03.2019 o 20:44, pueblo pisze:
> [...]
    > się że dla samochodów ponad 15 letnich nie można dodać wyższych pakietów
    > asis. Wydawało mi się, że ta granica wieku dotyczy AC.

    chyba axa ma assistance (nie samochodowe) w podróży które obejmuje..
    samochód.

    ToMasz

  • 5. Data: 2019-03-07 12:40:46
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 06 mar 2019 w news:b06d4900-1fa1-4b2c-811e-81e639ca8686
    @googlegroups.com napisałeś/aś:

    > mBank
    już nie:
    Ubezpieczenie jest niedostępne w sprzedaży od dnia 30 sierpnia 2018 r.

  • 6. Data: 2019-03-07 13:10:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 12:40:48 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

    > Ubezpieczenie jest niedostępne w sprzedaży od dnia 30 sierpnia 2018 r.

    To bezpośrednio w AXA.
    To mbankowe to axa właśnie była
    Albo
    https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ub
    ezpieczenia/wygodniej-w-drodze

  • 7. Data: 2019-03-07 15:27:19
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 07 mar 2019 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > To bezpośrednio w AXA.
    ech, do wieku auta 15 lat

    > To mbankowe to axa właśnie była
    > Albo
    > https://www.bgzbnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ub
    ezpieczenia/wygod
    > niej-w-drodze

    odpada

  • 8. Data: 2019-03-07 15:28:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Dominik Ałaszewski, 06 mar 2019 w news:q5p995$eeq$1
    @news.vectranet.pl napisałeś/aś:

    > Np. SOS PZMot. Nożna też na kierowcę zamist
    > na pojazd.

    Mogłoby być, tylko "transport pojazdu na dystansie do 20 km" zniechęca.
    Niewiele mniej to bym se popchnął :)

  • 9. Data: 2019-03-07 15:29:32
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kris, 07 mar 2019 w
    napisałeś/aś:

    > To bezpośrednio w AXA.
> [...]

    Zapomniałem - dzięki.

  • 10. Data: 2019-03-07 16:28:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.03.2019 pueblo <n...@n...pl> napisał/a:

    > Mogłoby być, tylko "transport pojazdu na dystansie do 20 km" zniechęca.
    > Niewiele mniej to bym se popchnął :)

    W najtańszym wariancie. Już w podstawowym masz
    75 km lub do najbliższego warsztatu i auto
    zastępcze. Kiedyś mieli raz w roku do domu
    bez limitu kilometrów, ale chyba już nie ma.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.