  • 1. Data: 2018-02-03 15:44:15
    Temat: Brak PJ zagranicą
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W Polsce jak nie mam przy sobie dokumentu, to sprawdzają w jakijś bazie,
    mandat i jadę dalej.
    A w Niemczech i Francji? Jakiej wysokości mandatu można się spodziewać?
    Jak nie będę miał tyle co chcą kasy, to jaka procedura?

    Robert

  • 2. Data: 2018-02-05 13:32:02
    Temat: Re: Brak PJ zagranicą
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > A w Niemczech i Francji? Jakiej wysokości mandatu można się spodziewać?
    > Jak nie będę miał tyle co chcą kasy, to jaka procedura?

    Np. w Niemczech
    http://www.dw.com/en/marco-reus-fined-540000-euros-f
    or-driving-without-a-license/a-18138507

  • 3. Data: 2018-02-05 13:45:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Np. w Niemczech
    > http://www.dw.com/en/marco-reus-fined-540000-euros-f
    or-driving-without-a-license/a-18138507

    tu mowa o braku uprawnień a nie dokumentu w kieszeni

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-02-05 13:59:37
    Od: p...@g...com

    --A w Niemczech i Francji? Jakiej wysokości mandatu można się spodziewać?
    Jak nie będę miał tyle co chcą kasy, to jaka procedura?

    w Niemczech 10 euro jesli udowodnisz ze PJ posiadasz :-) w przeciwnym wypadku moze
    byc laweta a jesli spowodujesz wypadek i Polizei nabierze uzasadnionych podejrzen ze
    nie masz PJ to posiedzisz "do wyjasnienia" bo wtedy moga dac 1 rok pozbawienia
    wolnosci, radzilbym przemyslec ten pomysl

  • 5. Data: 2018-02-05 18:12:28
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-02-05 13:32, Poldek wrote:

    > Np. w Niemczech
    > http://www.dw.com/en/marco-reus-fined-540000-euros-f
    or-driving-without-a-license/a-18138507

    troche nie na temat

  • 6. Data: 2018-02-07 10:16:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-05 o 13:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    nie masz PJ to posiedzisz "do wyjasnienia" bo wtedy moga dac 1 rok pozbawienia
    wolnosci, radzilbym przemyslec ten pomysl

    No właśnie jak udowodnić za granicą? Nasze polskie pokwitowanie, że
    czekam na wydanie duplikatu (jeżeli coś takiego w ogóle wydają) pewnie
    nie przekona.

    Na szczęście nie mieliśmy kontroli. Z relacji tamtejszych ludzi jest
    tak, że jak nie masz kasy (obcokrajowiec), to czekasz u nich
    (komisariat?) aż ktoś zapłaci.
    A jak nie zapłaci? Dożywocie? :-)
    Coś to reguluje?
    Teraz pomyślałem, że mogłem zadzwonić do ambasady/konsulatu.

    Robert