eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Brak odpowiedniego ciśnienia paliwa = całkowite odcięcie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2012-03-25 22:12:01
    Temat: Brak odpowiedniego ciśnienia paliwa = całkowite odcięcie?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, zrobiłem eksperyment i zauważyłem coś dziwnego. Zmieniłem układ
    podawania paliwa na mniej wydajny i oto co zauważyłem. Wrzucam bieg, gaz
    w podłogę i czego bym się spodziewał, to że dobije do jakieś prędkości i
    dalej nie będzie już ciągnął.

    A praktyka jest taka:

    Gaz pedału do poziomu N, gdzie N < MAX - wskazówka zatrzymuje się na
    pewnych obrotach. Wciśnięcie pedału mocniej, sprawia że obroty zaczynają
    spadać. Podwyższenie pedału z powrotem do poziomu N, przywraca obroty do
    wcześniejszego maksymalnego osiągniętego poziomu.

    Obroty to około 5400, to jeszcze daleko do odcięcia przy 7 tys. A poza
    tym, to nie wygląda na odcięcie, bo jakbym trzymał pedał cały czas niżej
    to silnik gaśnie.

    --
    Mateusz Bogusz


  • 2. Data: 2012-03-25 22:29:48
    Temat: Re: Brak odpowiedniego ciśnienia paliwa = całkowite odcięcie?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Karol Y

    > Gaz pedału do poziomu N, gdzie N < MAX - wskazówka zatrzymuje się na
    > pewnych obrotach. Wciśnięcie pedału mocniej, sprawia że obroty zaczynają
    > spadać. Podwyższenie pedału z powrotem do poziomu N, przywraca obroty do
    > wcześniejszego maksymalnego osiągniętego poziomu.

    Ale co Cię w tym dziwi? Widziałeś kiedyś wykres AFR/moc? Dodajesz powietrza,
    paliwa dodać już się nie da, mieszanka robi się bardzo uboga, auto zwalnia.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 3. Data: 2012-03-25 23:15:46
    Temat: Re: Brak odpowiedniego ciśnienia paliwa = całkowite odcięcie?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-25 22:29, to pisze:
    > begin Karol Y
    >
    >> Gaz pedału do poziomu N, gdzie N< MAX - wskazówka zatrzymuje się na
    >> pewnych obrotach. Wciśnięcie pedału mocniej, sprawia że obroty zaczynają
    >> spadać. Podwyższenie pedału z powrotem do poziomu N, przywraca obroty do
    >> wcześniejszego maksymalnego osiągniętego poziomu.
    >
    > Ale co Cię w tym dziwi? Widziałeś kiedyś wykres AFR/moc? Dodajesz powietrza,
    > paliwa dodać już się nie da, mieszanka robi się bardzo uboga, auto zwalnia.
    >

    Do tego niech jeszcze EGT zmierzy ;) I zapyta czy tłoki nie mają za
    ciepło ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: