  • 1. Data: 2012-03-25 20:39:43
    Temat: Nowy samochód poniżej 30 tys. zł
    Od: "R" <...@n...spam>

    Czy możecie polecić jakiś samochód poniżej 30 tys. zł (nowy)? W zasadzie
    jedyne ograniczenie, to wersja 4 drzwiowa.
    Jest Dacia Sandero, ale może coś jeszcze?

    R.

  • 2. Data: 2012-03-25 21:18:36
    Temat: Re: Nowy samochód poniżej 30 tys. zł
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Czy możecie polecić jaki? samochód poniżej 30 tys. zł (nowy)? W zasadzie
    > jedyne ograniczenie, to wersja 4 drzwiowa.
    > Jest Dacia Sandero, ale może co? jeszcze?
    >
    > R.
    Punto

    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2012-03-25 23:28:00
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Czy możecie polecić jakiś samochód poniżej 30 tys. zł (nowy)? W zasadzie
    > jedyne ograniczenie, to wersja 4 drzwiowa.
    > Jest Dacia Sandero, ale może coś jeszcze?
    fabia,i10,alto,panda

  • 4. Data: 2012-03-26 09:35:40
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 25 Mar, 20:39, "R" <r...@n...spam> wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś samochód poniżej 30 tys. zł (nowy)?

    SAMAR / Nowe samochody / Wyszukiwanie:

    http://www.samar.pl/__/42/Wyszukiwanie-nowych-samoch
    od%C3%B3w.html

    Cena: do 30000

    Wyniki:
    Chevrolet Spark
    Chevrolet Aveo
    Citroen C1
    Citroen C3
    Dacia Logan
    Dacia Sandero
    Fiat Panda
    Kia Picanto
    Renault Twingo
    Suzuki Alto

    > W zasadzie jedyne ograniczenie, to wersja 4 drzwiowa.

    No to tylko logan...

    > Jest Dacia Sandero, ale może coś jeszcze?

    Ona ma 5 drzwi [;

    ...Ale gdyby z tymi 4 chodziło, że ma być więcej niż 3, to podobne,
    jak widać:

    Chevrolet Spark
    Citroen C3
    Dacia Logan
    Fiat Panda
    Suzuki Alto

  • 5. Data: 2012-03-26 18:43:35
    Od: "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    R <...@n...spam> napisał(a):

    > Czy możecie polecić jakiś samochód poniżej 30 tys. zł (nowy)? W zasadzie
    > jedyne ograniczenie, to wersja 4 drzwiowa.
    > Jest Dacia Sandero, ale może coś jeszcze?

    Lista:

    http://tani-samochod.dodaj-gazu.pl/tani-nowy-samocho
    d/

    Ja bym chyba wybrał Tata Vista - poważnie.