  • 1. Data: 2009-12-14 10:13:27
    Temat: Brak żądania PIN
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Włożyłem nową kartę Play Fresh do telefonu, działa etc. Problem w tym, że
    pr5zy włączaniu telefonu nie trzeba wklepywać PIN, kilka razy restetowałem
    telefon, ale ani razu nie pyta się o PIN tylko od razu normalnie działa.
    Telefon to stara nokia jakaś
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-12-14 10:20:00
    Temat: Re: Brak żądania PIN
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    zly pisze:

> [...]
    > telefon, ale ani razu nie pyta się o PIN tylko od razu normalnie działa.

    Wejdź w zabezpieczenia i ustaw swój PIN. Od tego momentu zacznie go
    żądać przy uruchomieniu. Domyślnie pewnie nie chce PINU stąd od razu się
    włącza.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-12-14 10:22:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wejdź w zabezpieczenia i ustaw swój PIN. Od tego momentu zacznie go żądać
    > przy uruchomieniu. Domyślnie pewnie nie chce PINU stąd od razu się włącza.

    Mysle, ze PIN jest ustawiony, tylko wylaczono jego żądanie.
    Mozna oczywiscie ustawic swoj nowy PIN - trzeba bedzie wowczas podac ten
    "fabryczny", lub zmienic kodem **05* itd... podajac PUK

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-12-14 10:48:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 11:22:22 +0100, SDD napisał(a):

    > Mysle, ze PIN jest ustawiony, tylko wylaczono jego żądanie.
    > Mozna oczywiscie ustawic swoj nowy PIN - trzeba bedzie wowczas podac ten
    > "fabryczny", lub zmienic kodem **05* itd... podajac PUK

    No "obudowie" karty jest podany i pin i puk. Naprawdę można wyłączyć
    żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-12-14 10:53:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > No "obudowie" karty jest podany i pin i puk. Naprawdę można wyłączyć
    > żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    > telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    Oczywiscie ze mozna.
    Zadanie PIN-u (lub jego brak) jest opcja KARTY nie telefonu i zapisuje sie
    na karcie, a nie w telefonie.
    Tak wiec w tym telefonie kazda karta z nie wylaczonym zadaniem PIN-u bedzie
    zadala PIN-u - a karta z wylaczonym nie bedzie.
    Podobnie jak ta karta w kazdym telefonie bedzie sie wlaczala bez żądania
    PIN-u.
    Wlacz po prostu zadanie PIN-u i po sprawie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-12-14 10:56:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > żądanie pinu? Na poprzedniej karcie w tym telefonie wszystko było ok. W
    > telefonie żadne ustawienia nie były zmieniane

    Gdyby zadanie PIN-u zalezalo od telefonu a nie karty, to bylby nosens, gdyz
    PIN by nie zabezpieczal karty.
    Wystarczyloby przelozyc karte do telefonu z wylaczonym zadaniem PIN-u i by
    mozna bylo z karty korzystac. Bylby to absurd. Dlatego tez jest to opcja
    karty.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-12-14 11:02:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 11:53:56 +0100, SDD napisał(a):

    > Wlacz po prostu zadanie PIN-u i po sprawie.

    Ok, działa. Ale przyznam, że myślałem, że pinu wyłączyć się nie da.

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-12-14 11:07:57
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    zly pisze:

    > Ok, działa. Ale przyznam, że myślałem, że pinu wyłączyć się nie da.

    Chyba tylko na kartach Orange się nie da.

  • 9. Data: 2009-12-14 11:12:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-14 12:07, Flo wrote:

    > Chyba tylko na kartach Orange się nie da.

    Da się, zarówno na PP, jak i abo. W Erze i w Plusie są serie, gdzie się
    nie da.

  • 10. Data: 2009-12-14 11:33:26
    Od: W <a...@o...pl>

    Flo wystukał, co następuje:

    > Chyba tylko na kartach Orange się nie da.

    Da się (pp/nog), aczkolwiek wymaga to trochę gimnastyki - trzeba złożyć
    zlecenei do bok, wysłać stosowne pismo podpisane przez siebie (można przez
    mail!) i poczekać trochę.