  • 1. Data: 2009-12-13 17:10:41
    Temat: wi-fi
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    telefon LG GT505 - po uruchomieniu apliakcji Wi-Fi otrzymuje listę
    dostepnych sieci, ale nie mogę uruchomić, bo nie wiem co wpisać w okienko
    "klucz zabezpieczeń" . Ktoś pomoże? (korzystam z tego pierwszy raz).
    Barnaba

  • 2. Data: 2009-12-13 17:32:20
    Temat: Re: wi-fi
    Od: Drizzt <d...@p...pl>

    o to musisz zapytac tego do kogo nalezy siec i jakim haslem ja
    zabezpieczyl bo do sieci niezabezpieczonej moj telefon na wifi loguje
    sie automatycznie bez zadnych hasel i kluczy

    pozdr
    lp

  • 3. Data: 2009-12-13 17:35:27
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Uzytkownik "Drizzt" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > zabezpieczyl bo do sieci niezabezpieczonej moj telefon na wifi loguje
    > sie automatycznie bez zadnych hasel i kluczy

    Dzieki, jak rozumiem, w ogólnodostepnej sieci (w punktach dostepowych)
    telefon bedzie sie logowal bez problemu.
    Pozdrowienia
    Barnaba

  • 4. Data: 2009-12-13 22:30:31
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Barnaba" <l...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Dzieki, jak rozumiem, w ogólnodostepnej sieci (w punktach dostepowych)
    > telefon bedzie sie logowal bez problemu.

    Tylko jesli beda niczym nie zabezpieczone :(
    Np. siec w McDonalds jest ogolnie dostepna tylko trzeba w IE wpisac
    login i haslo ogolnie znane i to juz po polaczeniu z siecia wymaga
    wejscia np przez IE celem podania takowych, aby mozna bylo surfowac po
    internecie.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2009-12-14 19:51:04
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Barnaba pisze:

    > Dzieki, jak rozumiem, w ogólnodostepnej sieci (w punktach dostepowych)
    > telefon bedzie sie logowal bez problemu.

    Ogólnie to temat rzeka. Tak jak piszesz będzie tylko wtedy, jeśli sieć
    jest całkowicie otwarta - administrator (celowo lub przez zaniedbanie)
    wyłączył wszystkie zabezpieczenia. Reszta to już kwestia konfiguracji. A
    lista działań jakie będziesz musiał podjąć zaczyna się od wpisania
    klucza WEP a kończy się gdzieś na zabawie certyfikatami i instalowaniu
    dodatkowego softu umożliwiającego uwierzytelnianie (jak securew2 pod WM). ;)

  • 6. Data: 2009-12-17 14:21:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > login i haslo ogolnie znane i to juz po polaczeniu z siecia wymaga
    > wejscia np przez IE celem podania takowych, aby mozna bylo surfowac po

    jakie to jest ogolnie znane haslo?

  • 7. Data: 2009-12-17 16:19:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    login: m...@m...pl haslo: era

  • 8. Data: 2009-12-19 16:09:11
    Od: Pol189 <p...@p...fm>

    r...@k...pl napisał(a) :

    > login: m...@m...pl haslo: era
    A to ciekawe
    Musze podejść sprawdzić ;)

    DZIĘKI

  • 9. Data: 2009-12-20 15:17:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pol189" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A to ciekawe
    > Musze podejść sprawdzić ;)

    Ciekawe to jest to ze ktos jeszce o tym nie wie :)