  • 1. Data: 2009-12-13 20:05:36
    Temat: Nagrania na sekretarce
    Od: "MaNa" <a...@m...pl>

    Witam!

    Mam telefon stacjonarny (TPSA) i komórkę (Orange).
    Część osób zna tylko mój numer stacjonarny i nie chcę
    teraz tego zmieniać.
    Jednak wyjeżdżam na kilka dni i zależałoby mi na możliwości
    sprawdzania i odsłuchiwania na komórce gdyby ktoś nagrał
    się na automatyczną sekretarkę w telefonie stacjonarnym.

    Jak to zaprogramować - na telefonie stacjonarnym i na
    komórce? Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    MaNa

  • 2. Data: 2009-12-13 20:19:38
    Temat: Re: Nagrania na sekretarce
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    MaNa pisze:

> [...]
    > się na automatyczną sekretarkę w telefonie stacjonarnym.
    >
    > Jak to zaprogramować - na telefonie stacjonarnym i na

    Sekretarka musi mieć opcję zewnętrznego odsłuchu. Zazwyczaj wiąże się to
    z ustawieniem na urządzeniu hasła dostępu.

    Jeśli korzystasz z sekretarki (poczty głosowej) TP
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/u
    slugi_dodane/usl_dodatkowe/poczta_glosowa_tp/

    "odsłuchać wiadomość z innego telefonu. Możesz to zrobić dzwoniąc pod
    numer telefonu domowego, po zgłoszeniu się poczty głosowej wciśnij
    gwiazdkę, a następnie wprowadź kod dostępu (kod, który wybrałeś w
    trakcie aktywacji poczty głosowej tp)"

    Jeśli dodatkowo masz komórkę w Orange
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/u
    slugi_dodane/usl_dodatkowe/tp_sms/

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-12-13 21:22:24
    Od: "MaNa" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Florian Marzejewski
    > bezpieczenstwo-osobiste.com
    > Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń

    Bardzo dziękuję. Wypróbuję to przed wyjazdem.

    Pozdrawiam
    MaNa

  • 4. Data: 2009-12-24 09:20:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MaNa" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/u
    slugi_dodane/usl_dodatkowe/tp_sms/
    > Bardzo dziękuję. Wypróbuję to przed wyjazdem.

    W moim stacjonarnym Panasonicu jest funkcja Transfer. Telefon oddzwania pod
    ustawiony numer.
    neelix