  • 1. Data: 2010-01-04 16:21:33
    Temat: Brawo dla drogowców w Nowy Rok
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W Nowy Rok, około 14.00 wyjechałem z Piaseczna, przez W-wę,
    i dalej krajową 7-ką do Gdańska. Śniegu było na drodze sporo,
    miejscami bardzo sporo. Pierwszy pług i piaskarkę zobaczyliśmy
    po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...

    Pozdrowienia dla mazowieckich drogowców ;)

  • 2. Data: 2010-01-04 16:37:41
    Temat: Re: Brawo dla drogowców w Nowy Rok
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > W Nowy Rok, około 14.00 wyjechałem z Piaseczna, przez W-wę,
    > i dalej krajową 7-ką do Gdańska. Śniegu było na drodze sporo,
    > miejscami bardzo sporo.

    Szczesciarz!
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2010-01-04 16:57:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 16:21:33 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Pierwszy pług i piaskarkę zobaczyliśmy
    > po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...

    Wow, to jeszcze istnieją piaskarki? Mi się wydawało że drogowcy tylko
    potrafią niszczyć przyrodę solą.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-01-04 17:11:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    MadMan pisze:

    > Wow, to jeszcze istnieją piaskarki? Mi się wydawało że drogowcy tylko
    > potrafią niszczyć przyrodę solą.

    Piaskarka może rozrzucać cokolwiek sypkiego, jak mniemam?

    Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
    zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko
    - bodajże - stawką vat-u ;)

  • 5. Data: 2010-01-04 17:32:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

    > Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
    > zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko
    > - bodajże - stawką vat-u ;)

    i niech ktoś powie, ze tenkraj nie jest piękny :D

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 6. Data: 2010-01-04 17:52:30
    Od: "White Power " <l...@N...gazeta.pl>

    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(a):

> [...]
    >
    > Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
    > zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko

    Jezcze kolor był inny i to pewnie kolor regulował stawkę.

  • 7. Data: 2010-01-04 17:55:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...
    >
    > Pozdrowienia dla mazowieckich drogowców ;)

    widze ze nie tylko ja wole jechac po ładnym sniegu niz po zdradliwym błocie
    posniegowym... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 8. Data: 2010-01-04 18:40:28
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hht11u$1fp1$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...
    >
    > Pozdrowienia dla mazowieckich drogowców ;)

    Kolejny "miszcz" suchej i prostej.
    Ludzie pojedzcie do Austrii czy Skandynawi, tam nikt nie sypie solą.
    Najłatwiej zwalić brak swoich umiejętności i dobrych opon na drogowców.

    --
    Pozdrawiam VWojtas
    O2

  • 9. Data: 2010-01-04 18:46:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Jakub Witkowski pisze:
    (...)
> [...]
    >
    > Podobnie, hitem był "mieszalnik do pasz" który może świetnie robić
    > zaprawę murarską, zwłaszcza, że różnił się od betoniarki tylko

    Potwierdzam - było coś takiego. :) Mam co prawda wrażenie, że
    chyba jeszcze kolorem się różnił, ale to drobiazg. ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-01-04 18:50:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    vwojtas pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^

    > Kolejny "miszcz" suchej i prostej.

    Skąd ten wniosek?

    > Ludzie pojedzcie do Austrii czy Skandynawi, tam nikt nie sypie solą.

    Widzisz gdzieś powyżej choć słowo o soleniu?

    > Najłatwiej zwalić brak swoich umiejętności i dobrych opon na drogowców.

    Grunt to nie czytać, zdanie sobie wyrobić na podstawie własnych
    imaginacji, po czym później komuś sugerować różne dysfunkcje umysłowe.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.