  • 1. Data: 2010-01-04 18:25:46
    Temat: Re: Kupno Subaru Impreza
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Jacek Rudowski pisze:

> [...]
    > zawsze jakies odlozone z 10tys. zlotych, ot tak, na czarna godzine.
    >
    > Same zreszta prace po zakupie pochlona przynajmiej pewnie ze 2-3tys.zl
    > Wymiana rozrzadu, plynow itp.
    > I nie bagatelizowalbym tej sprawy.
    >
    > Nigdy nie wiadomo, co jeszcze wyjdzie - i nie chodzi o to, ze wszystkie
    > niezadbane, albo "dobitki" - to sa po prostu juz minimum 10-11letnie samochody
    > i maja prawo w nich wyjsc pewne usterki, zwyczajnie ze zuzycia.
    >
    > Mechanikow dobrych sie znajdzie - jak sie wie gdzie, i niekoniecznie ASO
    > (a, z malymi wyjatkami, nawet przede wszystkim _nie_ ASO wg. opinii serwisujacych w
    Polsce :))

    > Przede wszystkim jednak chyba patrzylbym na stan "budy".
    > Nawet padniety silnik mozna wymienic, czy skrzynie - choc niewatpliwie cena
    > takich zabiegow niemala - a krzywa, powypadkowa karoseria to juz problem
    > niezbyt latwy, ani tani, do ogarniecia.
    > Przy czym nie demonizowalbym z kolei dla odmiany jakichs przytarc, uszkodzonych
    zderzakow itp.
    > ktorych pewnie wiekszosc turbo-imprez nie omijaja :)
    >
    > Generalnie forum-subaru.pl oraz (moze jednak nawet przede wszystkim, ze wzgledu na
> [...]

    Może jakieś podsumowanie? W co warto zainwestować te pieniądze?
    W imprezę czy w A3 ?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-01-04 22:13:42
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    Dnia 04.01.2010 news-gazeta <n...@g...pl> napisał/a:
    > Może jakieś podsumowanie? W co warto zainwestować te pieniądze?
    > W imprezę czy w A3 ?

    Na takie pytanie nie umiem odpowiedziec i chyba generalnie ciezko odpowiedziec.
    Z kilku powodow.
    Nie jezdzilem nigdy A3
    Zalezy w jakim stanie i za jakie kwoty mozna kupic jeden lub drugi samochod
    Kwestia osobistych upodoban itp.

    Z czym trzeba sie liczyc, to to, ze klasyczne Imprezy (GC8), to mowiac szczerze
    taniocha pod wzgledem wykonczen itp.
    Nie wiem jak w Audi - ale podejrzewam, ze moze byc nieco lepiej.
    Jesli jestes wrazliwy na trzaski, piski i stukania, to Impreza moze nie byc
    najlepszym rozwiazaniem.

    Za to jesli lubisz troche poupalac i sie odglosami nie przejmujesz - jak najbardziej
    Impreze moge polecic.

    Nie to, ze nie nadaje sie na codzien - nadaje :) jak ktos lubi troche bardziej
    surowe klimaty.

    Ja osobiscie bym nawet Imprezy GT na A3 nie zamienil :)

    Jacek "AMI" Rudowski

  • 3. Data: 2010-01-05 17:50:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Rudowski" <ami@_usunto_wkurw.org> wrote in message

> [...]
    > Z kilku powodow.
    > Nie jezdzilem nigdy A3
    > Zalezy w jakim stanie i za jakie kwoty mozna kupic jeden lub drugi

    No i przede wszystkim kwestia napedu, A3 to haldex i nawet jesli jest dobry,
    to to wciaz jest haldex, ktorego AWD wyciagaja z glebokich zasp. ;)

> [...]
    > najbardziej
    > Impreze moge polecic.
    >
    > Nie to, ze nie nadaje sie na codzien - nadaje :) jak ktos lubi troche

    Mam co prawda WRXa 05 (rocznikowo MY03), ale jezdzilem tez troche GT i nie
    przesadzal bym z ta surowoscia. Glosniej i twardziej mialem w 5-drzwiowym
    civicu vti. Poza wydechem prodrive mam kompletna serie, od roku woze w niej
    male dziecko i sporo ludzi jest zaskoczonych tym, ze samochod jest wlasciwie
    dosc wygodny. Komfort zawieszenia na pewno klase wyzej niz w Fabii, ktora
    kolega podwiozl mnie kilka dni temu. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil