  • 1. Data: 2013-02-18 21:58:03
    Temat: Buzi buzi dwóch miszczuf
    Od: DoQ <d...@g...com>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemkna
    l-bmw-pod-szlabanem-zderzyl-sie-z-audi,76763.html

    Brawo dla tych panów(?).

  • 2. Data: 2013-02-18 23:02:56
    Temat: Re: Buzi buzi dwóch miszczuf
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-18 21:58, DoQ pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemkna
    l-bmw-pod-szlabanem-zderzyl-sie-z-audi,76763.html

    > Brawo dla tych panów(?).
    Trafił swój na swego :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-02-20 09:10:49
    Od: "j@szek" <...@s...pl>

    Użytkownik "DoQ" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,przemkna
    l-bmw-pod-szlabanem-zd
    > erzyl-sie-z-audi,76763.html
    > Brawo dla tych panów(?).

    To nie tak było jak myślisz.

    Jadę sobie spokojnie swoim BMW za Nauką Jazdy, gdy nagle spostrzegam pędzące
    Audi, które nie da rady zatrzymać się przed przejazdem.
    Szybka decyzja i za moment pomagam Audi zatrzymać się bezpiecznie i nie
    nadziać na pociąg. Tak było. ;-)

    J.

  • 4. Data: 2013-02-20 13:06:13
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Brawo dla tych panów(?).

    hehe niesamowite, bo w sumie ten co wpadł w poślizg i tak by rozwalił auto:)
    obaj niezłe gagatki

  • 5. Data: 2013-02-20 13:38:04
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "j@szek" <...@s...pl> wrote in message

    > Jade sobie spokojnie swoim BMW za Nauka Jazdy, gdy nagle spostrzegam
    > pedzace Audi, które nie da rady zatrzymac sie przed przejazdem.
    > Szybka decyzja i za moment pomagam Audi zatrzymac sie bezpiecznie i nie
    > nadziac na pociag. Tak bylo. ;-)

    To chyba jakby pociagi jezdzily po jezdni, bo dzwonek byl juz za torami (z
    punktu widzenia Audi).

    --
    Axel

  • 6. Data: 2013-02-20 13:42:32
    Temat: Re: Buzi buzi dw?ch miszczuf
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 13:06, AT pisze:

    > hehe niesamowite, bo w sumie ten co wpad? w po?lizg i tak by rozwali? auto:)
    > obaj niez?e gagatki

    Audi też chciało przemknąć pod szlabanem? Czyja wina kolizji według was?
    Dla mnie z Bmw winien dostać mandat za przejazd pod zamykającymi się
    szlabanami ale nie za kolizje.

  • 7. Data: 2013-02-20 14:28:44
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 20.02.2013 13:42, hisjusz wrote:

    > Audi też chciało przemknąć pod szlabanem? Czyja wina kolizji według was?

    Audi - nie dostosował prędkości.

    > Dla mnie z Bmw winien dostać mandat za przejazd pod zamykającymi się
    > szlabanami ale nie za kolizje.

    Dokładnie.

    Michoo

  • 8. Data: 2013-02-20 15:53:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2013, Axel wrote:

    > "j@szek" <...@s...pl> wrote in message

    > To chyba jakby pociagi jezdzily po jezdni, bo dzwonek byl juz za torami
    > (z punktu widzenia Audi).

    Chyba jakiś inny film oglądałeś.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-02-20 16:51:07
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Audi - nie dostosował prędkości.

    Zgadza się, ale audik i tak by pierdyknął w zaspę :)
    albpo w szlaban

    pozdrawiam
    AT

  • 10. Data: 2013-02-20 18:22:34
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-02-20 14:28, Michoo pisze:

    > Audi - nie dostosował prędkości.

    > Dokładnie.

    Tu dzięki szlabon widać jaki manewr musiał wykonać kierowca BWM czyli
    musiał wrócić na swój pas bo inaczej walnąłby w szlaban.
    Ja kiedyś miałem podobną kolizję - koleś jechał pod prąd i ja aby
    uniknąć kolizji uciekłem na lewy pas (dla samochodów jadących z
    przeciwka), ale ten co jechał pod prąd zrobił to samo (tj. wrócił na
    swój prawidłowy pas). Bum stało się już na jego właściwym pasie.
    Pamiętam jak dziś moja pierwsza myśl była że wygląda to jakby z mojej
    winy był dzwon. Całe szczęście że gość miał chyba 2,5 promila, więc moja
    wersja mocno się uwiarygodniła a dwa jak później zobaczyłem uszkodzenia
    aut to byłem spokojny (mój prawy przód i jego lewy przód zostały
    uszkodzone).
    pozdrawiam
    marcin jan