  • 1. Data: 2013-02-19 01:17:28
    Temat: Kraków - Bydgoszcz
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jaka droga najlepiej jechac z Krakowa dp Bydgoszczy - przez Czestochowe,
    Lodz i Wloclawek, czy Katowice, Wroclaw, Poznan, Gniezno?

    Bede jechal w dzien roboczy kolo poludnia.

    Jakies remonty, utrudnienia?

    Czy moze jest to tak upierdliwa trasa, ze lepiej tluc sie 9 godzin
    pociagiem...?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-02-19 07:55:58
    Temat: Re: Kraków - Bydgoszcz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 01:17:28 +0100, Maciek napisał(a):
    > Jaka droga najlepiej jechac z Krakowa dp Bydgoszczy - przez Czestochowe,
    > Lodz i Wloclawek, czy Katowice, Wroclaw, Poznan, Gniezno?

    Wroclaw sie teraz przejezdza pieknie, ale Poznan w szczycie nie.
    Co prawda mozna przez Milicz-Jarocin-Wrzesnie, albo przez Ostrow-Konin, ale
    to tylko nadkladanie drogi.
    Jedz przez Czestochowe.

    J.

  • 3. Data: 2013-02-19 08:48:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-19 07:55, J.F. pisze:

    > Wroclaw sie teraz przejezdza pieknie, ale Poznan w szczycie nie.

    Ale do Poznania to by nie wjeżdżał przecież. Wrocław z resztą też
    obwodnicą, ale...

    > Jedz przez Czestochowe.

    Dokładnie. Do Katowic autostrada, do Łodzi dwupasmówka (część jako
    autostrada), potem tylko przebić się przez Łódź i ze Strykowa do Kowala
    znów autostrada, a potem Włocławek - Toruń - Bydgoszcz. Lepsze to, niż
    droga Wrocław - Poznań (obojętnie którędy) i potem Gniezno - Bydgoszcz.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2013-02-19 23:53:03
    Od: "jk" <k...@t...pl>

> [...]
    > znów autostrada, a potem Włocławek - Toruń - Bydgoszcz. Lepsze to, niż
    > droga Wrocław - Poznań (obojętnie którędy) i potem Gniezno - Bydgoszcz.

    Nie wiem do jakiego miejsca w By-czy chcesz trafić ale aby nie przebijać się
    przez Toruń,
    to na węźle przed Toruniem skręcić w "10" i do BDG wjechać od południa

  • 5. Data: 2013-02-23 12:49:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > Lodz i Wloclawek, czy Katowice, Wroclaw, Poznan, Gniezno?
    >
    > Bede jechal w dzien roboczy kolo poludnia.

    W sumie jedyne co, to bym omijał Łódź.
    Kiedys zrobiłem sobie przejazd lokalnymi drogami omijając wszystkie miasta
    - średnia ok. 90km/h, do tego bez zmęczenia.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 6. Data: 2013-02-23 13:04:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 12:49:34 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > W sumie jedyne co, to bym omijał Łódź.
    > Kiedys zrobiłem sobie przejazd lokalnymi drogami omijając wszystkie miasta
    > - średnia ok. 90km/h, do tego bez zmęczenia.

    Objechac kiedys (przed oddaniem AOW) Wroclaw lokalnymi drogami ze srednia
    90 ? Oj, cos kolega przesadza, albo to nie byla Granada tylko np Mi-2 :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-02-23 15:41:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 13:04:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > Objechac kiedys (przed oddaniem AOW) Wroclaw lokalnymi drogami ze srednia
    > 90 ? Oj, cos kolega przesadza, albo to nie byla Granada tylko np Mi-2 :-)

    A gdzie tam przez Wrocław? Kraków - Pilica - Kłobuck i dalej bokami na
    północ. Na DK1 wjechałem już za Włocławkiem :D

  • 8. Data: 2013-02-23 16:45:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 15:41:21 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A gdzie tam przez Wrocław? Kraków - Pilica - Kłobuck i dalej bokami na
    > północ. Na DK1 wjechałem już za Włocławkiem :D

    Ile tirow na trasie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-02-24 22:35:48
    Od: s...@g...com

    Najlepiej przez łódz

  • 10. Data: 2013-02-26 10:40:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    >Ile tirow na trasie?

    Skoro taka srednia, to widac malo.

    Moze to taka droga, ja niestety twierdze ze trudno osiagnac srednia
    90, a nawet 80 na "zwyklej krajowce", a na bocznych drogach tez,
    szczegolnie jak sie ich nie zna ..

    J.