  • 1. Data: 2013-09-14 15:51:43
    Temat: Byłem na pikniku rodzinnym Dacii !
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Super sprawa. Mówili o tym w radiu i było naprawdę warto. Ale do rzeczy:

    a) pierwsze wejście do salonu - totalne zaskoczenie - wszystko po
    staremu dla niepoznaki. Dzieciaki miały frajdę szukając jakiejkolwiek
    informacji o Pikniku. Ale sprytnie wymyślone, a ile radości i zabawy!
    Nikt w końcu nie narzuca się z obleśnym pytaniem po co przyszlismy, tak
    że wielki +.

    b) Logan MCV. Był tak zajebisty ze prezentował się sam, bez pomocy
    kogokolwiek. Podobnie jaki kilka innych furek w okolicy. Muszę przyznać
    że to był najlepszy punkt programu, mogłem się o Loganie dowiedzieć w
    ten sposob mase ciekawostek (ze stojaka) jak również wypytać folder o
    wszelkie niuanse. W ten sposób wiem 2x więcej (bo wcześniej wiedzialem z
    netu).

    c) Klimacik ekstra. Żeby było bardziej rum^M^M^Mfrancusko jedyny
    handlowiec (słownie 1) zajęty był pasjonującą rozmową z grupką francuzów
    która donośnym głosem budowała klimacik lepszego kapitalizmu po czym jak
    go wyrwalem na 30 sekund (aż 30!) to był umówiony z kimś następnym,
    zapewne równie klimatycznym. Czyli że porządek jest, a nie burdel.

    d) Zawsze mogłem się przejechać! No bo był drugi pracownik "jak by co to
    można się przejechać". Niestety nic wiecej o niczym nie wiedział, ale
    czego mogę oczekiwać, przynajmniej profesjonalnie mogłem się przejechać
    (czego w końcu nie zrobiłem).

    e) Pozostali pracownicy skupili się na budowaniu atmosfery pikniku
    poprzez głebokie zainteresowanie przemieszaniem się w różnych
    randomicznych kierunkach bądź wcinaniem wałówki (acz bez kocyka). Jak to
    na pikniku.

    f) Prawdopodbnie wziąłem udział w konkursie, przypuszczam że hands free
    bo nikt mi niczego nie proponował podpisać. Taka technologia, Panie!

    g) Przyznaje że było to około 13-tej a że zamykają o 14 więc faktyczniem
    byłem już grubo po czasie (w sensie korporacyjnym). Na usprawiedliwienie
    powiem że nigdzie nie znalazłem informacji o której to ma być.

    Czasu nie zmarnowałem ani minuty, na pewno pojawie się za rok (tylko nie
    wiem czy na Dacii)!

  • 2. Data: 2013-09-14 16:01:22
    Temat: Re: Byłem na pikniku rodzinnym Dacii !
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Super sprawa. Mówili o tym w radiu i było naprawdę warto. Ale do rzeczy:
    > Czasu nie zmarnowałem ani minuty, na pewno pojawie się za rok (tylko nie
    > wiem czy na Dacii)!

    Jaka marka taka obsługa klienta :P
    Jeszcze jakbyś napisał w którym salonie byłeś...

  • 3. Data: 2013-09-14 16:06:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-09-14 16:01, DoQ wrote:
    > Jaka marka taka obsługa klienta :P

    Jak się nad tym zastanowłem teraz to chyba wiem już o co chodzi. To był
    "Pinknik Dacii" a nie mój! Ja tylko miałem "przyjśc" (nawet nie byłem
    zaproszony, użyto w reklami użyto "przyjdź"). O ja głupi, a ja myślałem ...

    > Jeszcze jakbyś napisał w którym salonie byłeś...

    Wybór nie jest duży. W woj Śląskim że tak zawężę :P

  • 4. Data: 2013-09-14 16:10:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.09.2013 16:06, Sebastian Biały pisze:

> [...]
    > zaproszony, użyto w reklami użyto "przyjdź"). O ja głupi, a ja myślałem ...

    > Wybór nie jest duży. W woj Śląskim że tak zawężę :P

    katowice, bytom... śmiało!

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-09-14 16:12:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-09-14 16:10, ToMasz wrote:
    > katowice, bytom... śmiało!

    O nie nie. Akcja miała szerszy zakres i chcę poczkać aż ktoś inny się
    odezwie.

  • 6. Data: 2013-09-14 16:58:00
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Wybór nie jest duży. W woj Śląskim że tak zawężę :P

    Napisz, nie lękaj się :)
    To dużo mówi o dealerze, jeśli handlowcy są niezdyscyplinowani to znaczy
    że warto omijać taki salon i pewnie serwis.

  • 7. Data: 2013-09-14 19:04:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 14 Sep 2013 15:51:43 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Czasu nie zmarnowałem ani minuty, na pewno pojawie się za rok (tylko nie
    > wiem czy na Dacii)!

    Jak na poziom ich reklamy radiowej, to i tak z Twojej relacji wynika że
    było lepiej niż bym się spodziewał ;)

  • 8. Data: 2013-09-14 19:16:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-09-14 19:04, Tomasz Pyra wrote:
    > Jak na poziom ich reklamy radiowej, to i tak z Twojej relacji wynika że
    > było lepiej niż bym się spodziewał ;)

    Zabawność tego tkwi w fakcie że przez 10 minut zastanawiałem się czy aby
    na pewno nie pomylilem dnia ani salonu.

  • 9. Data: 2013-09-14 22:07:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czyli zależy od dealera.
    Bo ja odbyłem przy okazji jazdę próbną Dusterem, w oczekiwaniu na nią, przez
    prawie 0,5 wypytałem handlowca prawie o wszystkie śrubki w nim.
    A po fakcie wciągnąłem wraz z rodziną darmowego grilla oferowanego przez
    dealera, sobotni planowany obiad zjem w niedzielę dzięki temu.

  • 10. Data: 2013-09-15 00:21:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > można się przejechać". Niestety nic wiecej o niczym nie wiedział, ale
    > czego mogę oczekiwać, przynajmniej profesjonalnie mogłem się przejechać

    ok 3 miesiace temu bylem na 'premierze' nowego Forestera w MM Cars w
    K-cach.
    2 godziny w salonie i zero kontaktu z handlowcem (jakas pani podala mi
    katalog).
    Mialem jazde testowa - super - wersja XL 2.5 benzyna, automat :)
    Ale pani, ktora z nami jechala (pozdrawiam, jesli czyta liste ;) byla z
    salonu chevroletta (wymieniaja sie - chyba aby bylo mniej nudno) i
    pierwszy raz w zyciu siedziala w Foresterze :-D a co za tym idzie nie
    odpowiedziala na ani jedno moje pytanie.

    Po jezdzie czekalem ponad 15 minut aby handlowiec laskawie znalazl czas
    na moje pytania - jak sie mozna domyslec - nie doczekalem sie.
    Bylem w salonie z rodzina. Zastanawialismy sie nad kupnem.
    Gdyby nawet Forester spelnil moje oczekiwania (nie spelnil - bo za
    maly), to na pewno nigdy w zyciu nie udalbym sie do salonu MMCars by
    COKOLWIEK tam kupic.