  • 1. Data: 2014-02-28 07:34:12
    Temat: Było?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/radiowo
    z-sprowadzil-niebezpieczenstwo-utraty-zycia-znamy,19
    96758,415

    Teraz nie przyjmujmy mandatów, idźmy do sądu i powołujmy
    się na precedens. Wiem, że nie żyjemy w USA, ale próbować
    można.

  • 2. Data: 2014-02-28 08:30:12
    Temat: Re: Było?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2014 07:34:12 +0100, megrimsES napisał(a):
> [...]
    >
    > Teraz nie przyjmujmy mandatów, idźmy do sądu i powołujmy
    > się na precedens. Wiem, że nie żyjemy w USA, ale próbować

    Ale co - liczysz ze zeznanie dwoch funkcjonariuszy poparte nagraniem z
    kamery to nie jest wystarczajacy dowod ?
    Czy zaczac od prosby o przeniesienie sprawy do jakiegos bezstronnego
    sadu, np w Ostrodzie ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-02-28 09:43:00
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 08:30, J.F. pisze:
> [...]
    > kamery to nie jest wystarczajacy dowod ?
    > Czy zaczac od prosby o przeniesienie sprawy do jakiegos bezstronnego

    "Jak się domyślam świadek zdarzenia otrzymał jedno pytanie od sądu: "Czy
    rozpoznałby kierowcę owej Skody?". Oglądając film w żadnym momencie nie
    widać kto prowadzi ten pojazd w związku z czym sąd nie mógł podjąć
    innego orzeczenia jak to, które podjął. Policjant odmówił znając życie
    wyjaśnień i tyle. Nie ma winnego, a ten , którego oskarżono okazał się
    niewinny. Prosta sprawa."

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-02-28 09:50:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 09:43, hisjusz pisze:
> [...]
    > innego orzeczenia jak to, które podjął. Policjant odmówił znając życie
    > wyjaśnień i tyle. Nie ma winnego, a ten , którego oskarżono okazał się

    Nie do końca. Bardzo łatwo ustalić, kto tego dnia w tym momencie miał
    ten radiowóz na stanie. To będzie jeden konkretny policjant. Raczej
    poszła bajeczka o próbie dogonienia innego kierowcy...

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-02-28 10:19:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >znając życie wyjaśnień i tyle. Nie ma winnego, a ten , którego
    >oskarżono okazał się niewinny. Prosta sprawa."

    Moze i tak, ale to dziala w obie strony - fotka niewyrazna, wiec na
    drzewo.

    Mozna tez spytac o atest tej kamery :-P

    J.

  • 6. Data: 2014-02-28 10:44:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w

    >Nie do końca. Bardzo łatwo ustalić, kto tego dnia w tym momencie miał
    >ten radiowóz na stanie. To będzie jeden konkretny policjant. Raczej
    >poszła bajeczka o próbie dogonienia innego kierowcy...

    Koguty w chlodnicy i na filmie nie widac ...

    J.

  • 7. Data: 2014-02-28 11:41:56
    Temat: Re: By?o?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 10:44, J.F pisze:

    > Koguty w chlodnicy i na filmie nie widac ...

    Ja wiem, jak dla mnie powinni zostać ukarani przykładnie i ja bym nie
    odpuścił na miejscu tego co nagrał.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-02-28 15:09:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    >Ja wiem, jak dla mnie powinni zostać ukarani przykładnie i ja bym nie
    >odpuścił na miejscu tego co nagrał.

    A jak ma nie odpuszczac ?
    Nie jest strona w sprawie, moze tylko na youtuba wrzucic, poslowi z
    opozycji podrzucic, ewentualnie media zainteresowac.
    Ale wladza sie wypnie, bo jest prawomocny wyrok sadu, i tym mozna
    wszystko skomentowac :-)

    Wypadek by spowodowali, to moze by sie zatuszowac nie dalo ... a moze
    i dalo na tej samej zasadzie - dowody winy niewystarczajace, winnych
    nie ma, nie ma pan/i AC i dobrego NNW, to ma pan/i pecha :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-02-28 23:52:07
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-28 15:09, J.F pisze:

> [...]
    > opozycji podrzucic, ewentualnie media zainteresowac.
    > Ale wladza sie wypnie, bo jest prawomocny wyrok sadu, i tym mozna

    O! była jakaś taka faza pare miesięcy temu, że gościu skręcał w lewo
    mając wydzielony pas i nieoznakowana vectra zdaje się zajebała.
    Wie ktoś co dalej z tą sprawa?

  • 10. Data: 2014-03-01 00:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > O! była jakaś taka faza pare miesięcy temu, że gościu skręcał w lewo
    > mając wydzielony pas i nieoznakowana vectra zdaje się zajebała.
    > Wie ktoś co dalej z tą sprawa?

    Tak szybko się nie dowiemy...
    Ach ci prawnicy...

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/ciag-dalszy-
    sprawy-zderzenia-policyjnej-vectry-i-peugeota,197196
    0,324

    Kilkukrotnie przełozona sprawa i obecny termin to 01.04.
    Bedzie dowcipnie?