  • 1. Data: 2011-10-11 14:05:06
    Temat: Beda Ople w promocji
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4
    ,wiadomosc.html

    ;-)

    --
    Artur

  • 2. Data: 2011-10-11 14:13:57
    Temat: Re: Beda Ople w promocji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 12:05:06 +0000 (UTC), AZ

    > http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4
    ,wiadomosc.html
    > ;-)

    Gorzej, one wcale nie będą w promocji. ;P Mogą polakierować nowe auto,
    uszkodzone w transporcie i wystawić w salonie jako pełnowartościowe. W
    teorii klient powinien być poinformowany, a w praktyce... Wbrew pozorom
    sporo nowych aut jest uszkadzanych w transporcie, w wyniku czego jest
    robiona blacharka. Kumpel pracujący w centrali Mitsubishi opowiadał ze
    szczegółami jak to u nich wygląda... Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z
    salonu, czujnik grubości lakieru. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-10-11 14:30:23
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4
    ,wiadomosc.html

    > ;-)

    to zwykla parkingówka byla - wszak auta byly zaparkowane ;-)

    brat

  • 4. Data: 2011-10-11 14:55:04
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" napisał w wiadomości grup

    >to zwykla parkingówka byla - wszak auta byly zaparkowane ;-)

    Z całą pewnością będą "nowe" i "bezwypadkowe".

  • 5. Data: 2011-10-11 15:32:59
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-11 14:13, Myjk pisze:
> [...]
    > robiona blacharka. Kumpel pracujący w centrali Mitsubishi opowiadał ze
    > szczegółami jak to u nich wygląda... Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z

    trudno przeciez, aby samochod ktory zostal uszkodzony w czasie
    transportu przeznaczany byl do kasacji. jezeli samochod zostaje
    uszkodzony na trasie importer-> dealer, to dealer po prostu nie
    przyjmuje takiego samochodu, ten wraca do importera na naprawe. jezeli
    do uszkodzenia dochodzi na trasie fabryka-> importer to sprzedawca
    (czyli dealer) nawet nie wie, ze do uszkodzenia doszlo, wiec raczej
    trudno aby mogl poinformowac o tym kupujacego.
    Mostva, czyli zdaje sie najwieksza firma zajmujaca sie logistyka
    przewozow samochodow w Polsce ma w swoim centrum spora blacharnie i
    lakiernie, gdzie wszelkie uszkodzenia usuwane sa od reki:
    http://www.mostva.pl/index.php?option=com_content&vi
    ew=article&id=6&Itemid=7

  • 6. Data: 2011-10-11 15:36:52
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z całą pewnością będą "nowe" i "bezwypadkowe".

    Nowe, bo nie miały właściciela, bezwypadkowe, bo nikt wewnątrz nie zginął.

  • 7. Data: 2011-10-11 15:42:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 15:32:59 +0200, mister

    > trudno przeciez, aby samochod ktory zostal uszkodzony
    > w czasie transportu przeznaczany byl do kasacji.

    Oczywiście, ja tego nie kwestionuję.

    > nawet nie wie, ze do uszkodzenia doszlo,

    Zapewniam Cię, że dealer ZAWSZE wie o ew. uszkodzeniu.
    Niezlaeżnie o jakiej marce mówimy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-10-11 16:42:41
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-11 15:42, Myjk pisze:
    > Zapewniam Cię, że dealer ZAWSZE wie o ew. uszkodzeniu.
    > Niezlaeżnie o jakiej marce mówimy.

    :)))
    to ja Cie zapewniam, ze NIE KAZDY dealer o tym wie.

  • 9. Data: 2011-10-11 18:13:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 16:42:41 +0200, mister

    > to ja Cie zapewniam, ze NIE KAZDY dealer o tym wie.

    Widocznie nie chce wiedzieć -- ale to już jego "problem". ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-10-11 20:45:30
    Od: daro <d...@w...pl>

    On 11.10.2011 14:13, Myjk wrote:

    > Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z
    > salonu, czujnik grubości lakieru. :P

    Po co? Co byś zrobił gdyby się okazało że nie jest ok? Czujnik miałeś
    mieć przed fakturowaniem samochodu.
    --
    d.