  • 1. Data: 2012-10-25 12:26:41
    Temat: C-Max 2004, regulacja wysokości świateł.
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    Miał ktos może do czynienia z tym problemem? Obydwa reflektory nie reagują
    na pokrętło ustawiania wysokości świateł. Siłowniki wyglądają jak nowe, za
    to przeraziłem się widząc ile tam srodku siedzi elektroniki. Wie ktoś może,
    jakie napięcia powinny być na złączu siłownika - jest 3 pinowa wtyczuszka.
    Andy

  • 2. Data: 2012-10-25 15:06:08
    Temat: Re: C-Max 2004, regulacja wysokości świateł.
    Od: <MW>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to przeraziłem się widząc ile tam srodku siedzi elektroniki. Wie ktoś
    > może, jakie napięcia powinny być na złączu siłownika - jest 3 pinowa

    Podepnij woltomierz pod dwa dowolne piny i pokręć pokrętłem do
    podnoszenia/opuszczania - będziesz wiedział, czy coś się zmienia czy też nie
    i czy jakiekolwiek napięcie się tam pojawia.

    --
    MW

  • 3. Data: 2012-10-26 18:02:19
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    <MW> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > podnoszenia/opuszczania - będziesz wiedział, czy coś się zmienia czy też
    > nie i czy jakiekolwiek napięcie się tam pojawia.

    Jakby ktoś też miał ten problem, to podaję rozwiązanie. Siłowniczek można
    rozebrać. Wtyczka doprowadzająca jest w dekielku, płytka elektroniki w
    korpusie. Kontakt miedz płytką a dekielkiem zapewniaja sprężyste styki.
    Tyle, że spreżyste to one się po pewnym czasie przestają robić, a to w tym
    celu, żeby jeleń zapłacił 74 Euro za nowy siłownik. Przylutowałem między
    wtyczkę w dekielku a płytkę trzy 5 cm drucki i wszystko hula jak nowe.