  • 1. Data: 2012-10-25 12:31:54
    Temat: Fordowskie 2,2 TDCi - co jest warte
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Witam grupę,

    Wpadł mi w oko całkiem nowy (z lutego 2012) S-MAX z silnikiem 2,2 TDCi.
    Silniczek w nowej wersji ma 200 koni. Szukam po necie opinii na temat tej
    jednostki, ale nie zawiele jest o jej trwałości, awaryjności itp.

    Sam S-MAX w bardzo fajnej wersji (navi, panorama, itp) w całkiem miłej
    cenie. Opinie są o tym, jak to się fajnie jeździ - ale o trwałości już nie.

    Możecie się podzielić wiedzą?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2012-10-25 14:39:29
    Temat: Re: Fordowskie 2,2 TDCi - co jest warte
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 12:31, Franc pisze:
> [...]
    > cenie. Opinie są o tym, jak to się fajnie jeździ - ale o trwałości już nie.

    Tyle samo warte co 2.2HDi od PSA. Bo to ten sam silnik DW12. Czyli sporo
    warte, bo to raczej mało problemowy silnik.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl