  • 1. Data: 2009-06-19 16:23:37
    Temat: [C+] Promocja dla abonentow innych platform - ile trwa umowa?
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Zainteresowalem sie promocja C+ dla abonentow innych platform...
    Niestety na swojej beznadziejnej stronie, pelnej obrazkow i flaszy nie ma
    zadnych informacji o tym ile trwa umowa :-/
    Czy to jest jakas tajna informacja?
    W ogole strona C+ to jakies nieporozumienie. Nie skopiujesz chocby numeru
    telefonu, bo 99% strony to jpegi. Buehehehe.
    Czy mam biegac do punktu sprzedazy? A moze tam tez nie wiedza? ;)

    Bedzie wdzieczny za info.

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2009-06-19 16:54:24
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    wk pisze:
> [...]
    > numeru telefonu, bo 99% strony to jpegi. Buehehehe.
    > Czy mam biegac do punktu sprzedazy? A moze tam tez nie wiedza? ;)

    13 lub 18miesięcy

    pozdrawiam

    PS. A od dzisiaj nowa promocja - najkrótsza na rynku - tylko 7 miesięcy

  • 3. Data: 2009-06-22 09:14:41
    Od: Silos <c...@g...com>

    generalnie Cyfra ma zdecydowanie najkrotsze umowy. Do tego tak czesto
    zmieniaja regulamin ze w sumie co pol roku mozesz miec zupelnie nowa
    umowe na zupelnie nowej promocji :)