  • 1. Data: 2009-05-24 14:26:58
    Temat: C902 zablokowany?
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    jak to bywa kupilem z drugiej reki fona, zapudelkowanego, z ladowarka, tylko
    bez oprogramowania i kabla, pewnie poszlo bokiem na allegro, ale wyglada ze
    telefon jest zablokowany:| karta dziala na innych fonach a na tym, mimo ze
    doladowala bez problemu nie mozna dzownic ani odbierac polaczen, internet
    dziala, dzwonienie, smsowanie juz nie...
    moze ktos mi rozjasnic w glowie co i jak?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 2. Data: 2009-05-24 15:02:29
    Temat: Re: C902 zablokowany?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Viking pisze:
> [...]
    > polaczen, internet dziala, dzwonienie, smsowanie juz nie...
    > moze ktos mi rozjasnic w glowie co i jak?

    Raczej to nie to.
    Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci -
    nie byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

    Sprobuj z inna karta.
    Czym sie objawia to ze nie da sie dzwonic.
    Jak wybierzesz numer i wcisniesz zadzwon to jaka informacja sie pojawia?

    Moze w telefonie jest wybieranie ustalone wlaczone i mozna wybierac i
    przyjmowac tylko polaczenia z listy?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-24 15:11:34
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message
    > Raczej to nie to.
    > Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci - nie
    > byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

    normalnie sie loguje do sieci, T-mobile, jest poziom sygnalu tylko pojawia
    sie ikonka z czerwona sluchawka i strzaleczka nad nia

    > Sprobuj z inna karta.

    nie mam innej karty t-mobile a tel jest simlockowany

    > Czym sie objawia to ze nie da sie dzwonic.
    > Jak wybierzesz numer i wcisniesz zadzwon to jaka informacja sie pojawia?

    nie pojawia, dzwiek jakby nie bylo takiego numeru

    > Moze w telefonie jest wybieranie ustalone wlaczone i mozna wybierac i
    > przyjmowac tylko polaczenia z listy?

    to jest jakas wskazowka, chcialem zresetowac wszystko tel prosi o haslo,
    czyli d... zbita

  • 4. Data: 2009-05-24 15:21:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 May 2009 18:02:29 +0300, darnok napisał(a):

    > Raczej to nie to.
    > Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci -
    > nie byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

    Niekoniecznie, niektóre sieci właśnie w ten sposób blokują telefony -
    dowolna karta tej sieci w danym telefonie loguje się do sieci, ale próba
    jakiegokolwiek połączenia daje bip, bip, bip.
    Połączenie od drugiej strony: "połączenie nie może być zrealizowane" albo
    "abonent niedostępny"

    Zalogowany telefon łatwiej namierzyć i podać dane policji, zwłaszcza jak
    karty zarejestrowane albo abonamentowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-05-24 15:36:37
    Od: "looker" <l...@l...pl>

> [...]
    > tylko bez oprogramowania i kabla, pewnie poszlo bokiem na allegro, ale
    > wyglada ze telefon jest zablokowany:| karta dziala na innych fonach a na

    Masz wlaczona w w opcjach usluge ukrywania lub pokzaywania numeru i tyle.
    Ustaw (domyslen albo cos w tym stylu ) i bedzi ok

  • 6. Data: 2009-05-24 15:37:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 16:21:19 +0100, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >"abonent niedostępny"
    >
    >Zalogowany telefon łatwiej namierzyć i podać dane policji, zwłaszcza jak

    jeszcze latwiej jak sie pozwoli przeprowadzic polaczenie, i np nagra
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-05-24 15:39:40
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    looker pisze:

    > Masz wlaczona w w opcjach usluge ukrywania lub pokzaywania numeru i tyle.
    > Ustaw (domyslen albo cos w tym stylu ) i bedzi ok

    To by powodowalo tylko ze nie mozna wkonywac polaczen wychodzacych.

    Ikonka swiadczy o wlaczonych przekazach polaczen raczej - przynajmniej
    tak mozna domniemywac.

  • 8. Data: 2009-05-26 23:10:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    1) tmobile nie zaklada simlockow
    2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

  • 9. Data: 2009-05-27 07:28:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 May 2009 00:10:34 +0100, G Nowak napisał(a):

    > 1) tmobile nie zaklada simlockow

    Którego t-mobile telefon z simlockiem życzysz sobie zobaczyć?

    > 2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

    a można to samo, tylko po polsku i dla szaraczków?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-05-27 08:37:18
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    z tego, ktorego posta wyslal sam zainteresowany

    >>> 2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w

    po polsku ciezko bedzie, wiem za to, jak mozna po angielsku:
    tmobile sim giveaway