  • 1. Data: 2009-05-24 08:02:57
    Temat: Orange POP - przejscie na Nowe Orange GO
    Od: Marx <M...@n...com>

    Hej
    W NOG jest jeden darmowy numer na miesiac po doladowaniu za 50zl. Czy
    procz kosztu SMS to kosztuje cos extra (jak 3po3)?
    W Orange POP mam usluge 3po3 - czy ona jest tez w NOG?
    Zakladajac ze jest, czy po zmianie planu taryfowego z pop na go usluga
    pozostanie aktywna?
    Czy cena minuty poza Orange w obu tych planach jest taka sama?

    Wiem ze teoretycznie moge sobie to wszystko wyczytac sam ze strony
    operatora, ale zajmie mi to pewnie z godzine a i tak nie bede mial
    pewnosci czy nie pominalem jakies malej gwiazdki z wyjatkiem... Moze
    akurat ktos jest na biezaco i mi podpowie?
    Marx

  • 2. Data: 2009-05-24 09:06:52
    Temat: Re: Orange POP - przejscie na Nowe Orange GO
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnosci czy nie pominalem jakies malej gwiazdki z wyjatkiem... Moze
    > akurat ktos jest na biezaco i mi podpowie?

    Podstawowa różnica: w POPie minuta do W3, 29 groszy. W Orange go , cena
    minuty zależna od wartości doładowania.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-05-24 09:18:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nowy POP 15 gr/min.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-05-24 09:22:41
    Od: "Rafaelo" <r...@p...onet.pl>

    > Podstawowa różnica: w POPie minuta do W3, 29 groszy. W Orange go ,
    > cena minuty zależna od wartości doładowania.
    >
    > wiatrak

    Dodam, że usługi Ty i 3 nie ma w ofercie NOG i darmowy numer na miesiąc
    to jest koszt tylko tego sms-a.

    Raf

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4098 (20090522) __________

    http://www.eset.com

  • 5. Data: 2009-05-24 09:28:10
    Od: "Rafaelo" <r...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Nowy POP 15 gr/min.
    > JaC

    Chyba w usłudze Lepsze Numery...

  • 6. Data: 2009-05-24 10:22:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak zwał tak zwał, ale bez stałej opłaty.

    Tak czy inaczej: co najlepiej wybrać dla małolata, który dzwoni tylko do rodziców
    (na jedną oranżadę i na jeden stacjonarny)?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-05-24 11:32:00
    Od: Marx <M...@n...com>

    wiatrak pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > Podstawowa różnica: w POPie minuta do W3, 29 groszy. W Orange go , cena
    > minuty zależna od wartości doładowania.

    Doladowuje tylko 50kami wiec to bez roznicy.
    Zauwazylem jeszcze jedna roznice: "Masz za staz" czy jakos tak.
    Doladowaem w POPie i nic nie dostalem, w NOG chyba to jest...?
    Marx

  • 8. Data: 2009-05-24 11:32:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    Rafaelo pisze:

    > Dodam, że usługi Ty i 3 nie ma w ofercie NOG i darmowy numer na miesiąc
    > to jest koszt tylko tego sms-a.

    wielkie dzieki, tej informacji potrzebowalem. 97% moich rozmow jest z
    jednym numerem...
    Marx

  • 9. Data: 2009-05-24 15:48:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 12:22:51 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

    A po cholere ma dzwonic do starych ?
    Do znajomych bedzie dzwonil :-)

  • 10. Data: 2009-05-24 15:54:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 May 2009 17:48:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > On Sun, 24 May 2009 12:22:51 +0200, ąćęłńóśźż wrote:

    masz jakąś perwersyjną przyjemność w dokarmianiu trolla?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.