  • 1. Data: 2009-05-23 20:54:01
    Temat: Czy Plus już wysyła informacje o zmianie regulaminu?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Proste pytanie (nie bijcie, nie mam telefonu u tego operatora): czy Plus
    już wysyła nowy regulamin, a jeśli tak, to w jakiej formie? Czy jest to
    wkładka w kopercie z fakturą i billingiem? A jeśli ktoś pobiera te dane z
    internetu?

    Pytam, bo znajoma jest zainteresowana tematem, a jest raczej ciaptakowata
    jeśli chodzi o takie sprawy. Płaci to co na fakturze, a takie różne
    papiery jej nie interesują.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 2. Data: 2009-05-23 21:46:11
    Od: Jurek <j...@g...pl>

  • 3. Data: 2009-05-24 09:19:22
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nieczytelną czcionką wielkości chyba 2 punktów - sprawa ewidentnie do ukarania przez
    UKE !!
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-05-24 13:17:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 24 May 2009 11:19:22 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nieczytelną czcionką wielkości chyba 2 punktów - sprawa ewidentnie do
    > ukarania przez UKE !! JaC

    Ale to jest tylko wzmianka o regulaminie, czy przysyłają tekst? Jak znam
    Polkomtel możliwe jest wszystko, a jeśli to tylko informacja pod fakturą
    to łatwo przegapić...

  • 5. Data: 2009-05-25 13:43:39
    Od: daromar <d...@m...com>

    Dnia Sun, 24 May 2009 13:17:58 +0000, Olgierd napisał:

    > Ale to jest tylko wzmianka o regulaminie, czy przysyłają tekst? Jak znam
    > Polkomtel możliwe jest wszystko, a jeśli to tylko informacja pod fakturą
    > to łatwo przegapić...

    Poza zwykłym rachunkiem z billingiem jest pismo z wyjaśnieniem o co
    chodzi ze zmianą regulaminu i na odwrocie tego pisma jest nowy regulamin.
    Z tego co zauważyłem cały, czcionka faktycznie mikroskopijna.

    --
    daromar

  • 6. Data: 2009-05-25 13:55:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy aby najzwyklejszy biling nazwali "rachunkiem szczegółowym" i ma być płatny??
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-05-25 14:10:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 25 May 2009 15:55:31 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czy aby najzwyklejszy biling nazwali "rachunkiem szczegółowym" i ma być
    > płatny??

    ZTCW właśnie tak jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-05-25 16:37:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A to sq....ny !!
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-05-25 22:53:06
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    A jeśli ktoś pobiera te dane z
    > internetu?
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

    Dostaje pismo jedynie w formie elektronicznej i to w baaaardzo dziwnym (jak
    na dotychczasowe standardy) miejscu.
    PDF i regulamin też
    pozdr
    sil

  • 10. Data: 2009-05-26 11:24:39
    Od: daromar <d...@m...com>

    Dnia Mon, 25 May 2009 18:37:17 +0200, ąćęłńóśźż napisał:

    > A to sq....ny !!
    > JaC
    >

    > -----

    "delikatnie" sugerują przejście na Rachunek elektroniczny, który jest jak
    na razie bezpłatny

    przy okazji pytanie czy ktoś ma to uruchomione i czy wtedy jest więcej
    informacji niż w billingu papierowym?
    bo w e-boku jest też taka pozycja jak "Szczegółowe użycie on-line"

    --
    daromar