  • 1. Data: 2009-12-28 13:17:24
    Temat: CAM Polsatu - wiele strumieni
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy modul CAM CyfrowegoPolsatu w tunerze z podwojna glowica (pod PVR)
    bedzie obslugiwal 2 strumienie: do ogladania i do nagrywania
    (symultanicznie)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-12-28 17:15:30
    Temat: Re: CAM Polsatu - wiele strumieni
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi
    zostanie nagrany zakodowany.
    Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo.

    4722 (20091228) __________

  • 3. Data: 2009-12-28 17:34:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 18:15:30 +0100, Pawel napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4722 (20091228) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Mógłbyś proszę coś zrobić, żebyś nie spamował grupy tymi reklamami?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-12-28 18:05:31
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 28 Dec 2009 18:15:30 +0100, "Pawel" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi
    >zostanie nagrany zakodowany.
    >Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo.

    a przy ogladaniu w tym tunerze tak nagrany program sie wtedy bedzie
    dekodowal przy odtwarzaniu? Chodzi o to, aby jeden program ogladac, a
    drugi w tym czasie aby sie nagral.

    Czy ten problem jest rozwiazywalny w Cyfrowym Polsacie z
    wykorzystaniem ich CAM'u?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-12-28 18:24:43
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Nie wiem jakiego będziesz używal tunera PVR.

    Ja posiadam Inverto i on potrafi w trybie offline odkodować nagrane audycje.

    4723 (20091228) __________

  • 6. Data: 2009-12-28 18:58:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 19:24:43 +0100, Paweł napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4723 (20091228) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
    reklamowego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-12-28 19:06:34
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
    > reklamowego?

    Konfiguracja czytnika też by się koledze Pawłowi przydała...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 8. Data: 2009-12-28 19:11:35
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
    > reklamowego?

    Jeśli nie masz nic do powiedzenia na dany temat to się zamknij i siedź
    cicho. Gość poruszył bardzo ciekawy temat a ty z jakimiś pierdołami
    tutaj wyjeżdżasz.

  • 9. Data: 2009-12-28 19:18:04
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
    > reklamowego?

    Nie ma problemu.Jak tylko znajdę gdzie to sie wyłącza.;)

  • 10. Data: 2009-12-28 19:23:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Gienek* napisał(-a):

    > Jeśli nie masz nic do powiedzenia na dany temat to się zamknij i siedź
    > cicho. Gość poruszył bardzo ciekawy temat a ty z jakimiś pierdołami
    > tutaj wyjeżdżasz.

    Mnie te pierdoły też wkurwiają. A temat ciekawy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675