  • 11. Data: 2015-04-02 20:41:48
    Temat: Re: CB Radio
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 18:32:04 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Inna nie może być, bo się do garażu nie mieści.
    > Największy zysk był właśnie po zmianie 70 cm Lemma na 30 cm Titanium.
    > Żeby było śmieszniej, lepiej też odbierało na krótkiej - z tym Lemmem musi
    > być coś nie tak pewnie....

    W Lemmach najczęściej "nie takie" jest uszczelnienie cewki, a dokładniej - jego brak.

    Pierwsza AT1200 wytrzymała mi półtora roku, przez więcej, niż połowę tego czasu
    szwankując.

    Druga, też AT1200 - po nawaleniu do środka wazeliny do pełna zaraz po zakupie - po
    sześciu z okładem ma się świetnie.

    pozdr
    AA

  • 12. Data: 2015-04-02 20:47:49
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 19:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Przy nadawaniu?:-)
    > Podawanie zasięgu przy odbiorze (bez sprecyzowania między jakimi
    > stacjami jest łączność)jest trochę mało miarodajne.
    > Na zachodzie i południu Wa-wy nadaje mobilek, który "prowadzi" na kanale
    > 13-tym.
    > Ja go swoim 60cm Sirio słyszę w Błoniu, Grodzisku, Łomiankach, Wesołej a
    > czasami i w Zakręcie.
    > Człowiek nadaje z Piastowa. Nigdy by mi nie przyszło do głowy pisanie na
    > podstawie tego przypadku, że moja popierdółka ma zasięg 25km.

    też mam Indianę, zamontowaną w dziurze w dachu, w komplecie ze starym
    Valerym. Jadąc 79 od Krakowa na Sandomierz do mniej więcej Nowego
    Brzeska słuchanie na 19 rozmów _różnych_ mobili na A4 zazwyczaj nie jest
    ani wyjątkiem, ani wyzwaniem.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 13. Data: 2015-04-02 21:24:21
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przy nadawaniu?:-)

    Zasieg nadawania wiekszy niz odbierania nie ma najmniejszego sensu.
    Jak jade boczna droga, to mniej wiecej z 15km slysze mobilki z trasy, w
    kierunku ktorej jade. Nie sprawdzalem jak daleko mnie slychac.
    Wystarczajaco.
    Wazne, zeby dziura w dachu (nie zadne magnesy) i dobrze umasiona.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-04-02 22:08:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AA" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > Druga, też AT1200 - po nawaleniu do środka wazeliny do pełna zaraz po
    > zakupie - po sześciu z okładem ma się świetnie.

    Rozumiem, że teraz to już pewnie nienaprawialne?

  • 15. Data: 2015-04-03 07:11:24
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Tomasz Gorbaczuk" wrote in message

    > Przy nadawaniu?:-)
    > Podawanie zasięgu przy odbiorze (bez sprecyzowania między jakimi stacjami
    > jest łączność)jest trochę mało miarodajne.

    Triflexa przetestowałem swego czasu - zupełnie swobodnie mogłem się dogadać
    z drugim kierowcą z odległości 9 km.
    Oczywiście, nie na kanale 19-tym, no i na prostej płaskiej drodze (S8
    Radzymin-Wyszków). Z drugiej strony AS-100

    --
    Axel

  • 16. Data: 2015-04-06 21:40:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Apr 2015 11:41:48 -0700 (PDT), AA <c...@g...com>
    wrote:

> [...]
    szwankując.

    >Druga, też AT1200 - po nawaleniu do środka wazeliny do pełna zaraz po zakupie - po

    Moja AT1200 jeździ na Renówce od 2006 roku i ma się dobrze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06