  • 1. Data: 2015-04-01 08:29:01
    Temat: Kamera
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość
    zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
    Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
    jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?

  • 2. Data: 2015-04-01 08:43:04
    Temat: Re: Kamera
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Apr 2015 08:29:01 +0200, lleeoo

    > W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował
    > możliwość zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony

    Co znaczy "blokował możliwość zjazdu"
    i z jakiej racji na niego trąbiłeś?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2015-04-01 08:46:25
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-01 o 08:29, lleeoo pisze:
> [...]
    > Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
    > jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?

    Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a
    ziemia. Wszystko pieknie widać.

  • 4. Data: 2015-04-01 09:55:29
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 08:43, Myjk pisze:
    > Wed, 01 Apr 2015 08:29:01 +0200, lleeoo

    > Co znaczy "blokował możliwość zjazdu"
    > i z jakiej racji na niego trąbiłeś?

    Może chodzi o taką sytuację? Jedna z moich ulubionych na drodze :)

    http://trojmiasto.tv/Szeryf-w-korku-na-Jana-z-Kolna-
    w-Gdansku-10541.html

  • 5. Data: 2015-04-01 10:00:15
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "kajoj" napisał

    >Miałem ją, wg mnie słaba kamerka, kumpel ma truecam a5 to niebo a ziemia.
    >Wszystko pieknie widać.

    To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2015-04-01 10:16:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Apr 2015 09:55:29 +0200, twistedme

    > Może chodzi o taką sytuację? Jedna z moich ulubionych na drodze :)

    Też mam takich pacjentów w osobistym dorobku, ot:
    https://www.youtube.com/watch?v=E4LH-30_Pnk

    Ale tutaj czuję z kolei mistrza co przy zwężce na swoim pasie wrzuca
    kierunkowskaz i ci z prawego MUSZĄ go w związku z tym bezzwłocznie wpuścić,
    bo jak nie to bluzgi, trąbienie, itd. -- i się potem dziwi, że w twarz
    oberwie, albo z kopa w blachę (czego oczywiście też nie popieram).

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2015-04-01 10:42:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 10:16, Myjk pisze:
> [...]
    > bo jak nie to bluzgi, trąbienie, itd. -- i się potem dziwi, że w twarz
    > oberwie, albo z kopa w blachę (czego oczywiście też nie popieram).

    Może być. Ale może faktycznie trafił mu się chujek, który "dla zasady
    kurwa, bom szeryf" zrównał się z nim i nie pozwolił na zmianę pasa.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2015-04-01 11:17:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Apr 2015 10:42:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Może być. Ale może faktycznie trafił mu się chujek, który "dla zasady
    > kurwa, bom szeryf" zrównał się z nim i nie pozwolił na zmianę pasa.

    Ale ja też często mogę się wydawać takim "chujkiem" -- bo jak jakiemuś
    palamecie przede mną wbija się przed maskę 5-6 samochodów gdy z mojego,
    jakby nie patrzeć, uprzywilejowanego pasa przejeżdżają przez zwężkę 2-3, to
    już nie ma nic wspólnego z suwakiem.

    Nie ma tu z mojej strony nieuprzejmości czy złośliwości, bo i tak ze
    zwężającego się pasa przejechało dużo więcej pojazdów niż powinno w zdrowym
    suwaku. I tak stosunkowo często się dzieje -- ale czy to jest w związku z
    tym powód, by trąbić i wyzywać od "chujków"?

    Wątpię. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2015-04-01 12:41:52
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-01 o 10:00, Hinek pisze:
    > Użytkownik "kajoj" napisał

    > To pokaż gdzie ją kupić w cenie G1WH

    Lepiej dołożyć pare groszy do porządnej kamery niż kupować byle co.

  • 10. Data: 2015-04-01 12:57:41
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 08:43, Myjk pisze:
    > Wed, 01 Apr 2015 08:29:01 +0200, lleeoo

    > Co znaczy "blokował możliwość zjazdu"
    > i z jakiej racji na niego trąbiłeś?

    Zwężka za światłami, próbowałem zjechać na prawy pas a gość przyspieszał
    i zwalniał. Generalnie nie miał zamiaru mnie wpuścić ani za siebie ani
    przed siebie.