  • 11. Data: 2011-04-11 16:13:06
    Temat: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 11-04-2011 o 13:35:26 marcin <m...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
    > wiadomości news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
    >
    > OK, mam wersję jednotłoczkową. W zasadzie podjąłem decyzję, żeby
    > wymienić całość, czyli i pompę i zaciski. Teraz pytanie - jak szukać
    > zeby to pasowało?? Mocowania i odległości tarcz czy ich średnice to jest
    > jakiś standard? Proszę oświećcie towarzysze abym nie polazł w maliny :)
    > Wcześniej miałem moto którego tylko tankowałem, nie pozwolił mi się
> [...]

    gwoli ścisłości
    http://motoprofi.com/bikephoto/40/honda_cb_750_f_198
    0_2.jpg to jest wersja
    z jednotłoczkowymmi zaciskami
    a ta z linku zapodanego przez Ciebie jest z dwutłoczkowymi. jak masz takie
    to połowa sukcesu. da sie zrobić by dobrze hamowało.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-04-11 16:26:03
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

> [...]
    > a ta z linku zapodanego przez Ciebie jest z dwutłoczkowymi. jak masz takie
    > to połowa sukcesu. da sie zrobić by dobrze hamowało.

    No własnie mam jednotłoczkowe, czyli tą z linku który Ty podałeś. Także mamy 0,0
    sukcesu i szukam zacisków :/ Pytanie od jakiego moto podejdą bez kombinowania z
    frezarką, którą mnie nastraszył Kuczu...
    pzdr,
    marcin

  • 13. Data: 2011-04-11 17:35:38
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Hej,

    Pogrzebałem trochę, udało mi się odpowietrzyć układ, jest ciśnienie :) Także pompka
    totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
    wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać? Ale na dzisiaj dość zabawy bo płyn
    się skończył w zbiorniczku, trzeba kupić :) Jak zlikwiduję to tarcie to się przejadę
    i sprawdzę na asfalcie jak to hamuje, wtedy będziemy dalej kombinowac co by tu
    usprawnić. Jeśli z dobraniem innych zacisków ma być taki ambaras to może wystarczy
    regeneracja pompy i przewody w oplocie? I po prostu jeździć biorąc poprawkę na to, że
    hample są jakie są, w miejscu go nie zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od
    750F, które na pewno będa pasowały...
    pzdr,
    marcin

  • 14. Data: 2011-04-11 19:00:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 19:35, marcin pisze:
> [...]
    totalny szrot nie jest. Tylko jest duże tarcie na zaciskach nawet jak nie naciskam
    wajchy, jak mniemam muszę jeszcze poodpowietrzać?

    Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.

> [...]
    zatrzymam? A z czasem może dorwę dwutłoczkowe od 750F, które na pewno będa

    Z 750F2 niekoniecznie podejda bo tam juz byly ciut inne lagi. Mozna
    sprobowac z SC01 czyli 900F z podobnego rocznika. Tam na bank byly 2
    tloczkowe plywajace.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2011-04-11 19:23:04
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Rozebrac, przeczyscic i przesmarowac prowadnice, zlozyc.

    Sie zrobi :)
    Za przegląd silnika, czyszczenie i synchro gaźników przy założeniu ze wszystko będzie
    OK gościowie zawołali mi 4 stówki, wydaje mi się że to dość wygórowana cena? Olej
    filtry itp zrobię sobie wcześniej sam, o czym im powiedziałem przed wyceną. Tylko
    czyszczenie gaźników i ich regulacja. Trafiłem na cwaniaków czy tyle to faktycznie
    kosztuje?
    pzdr,
    marcin

  • 16. Data: 2011-04-11 19:27:40
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wcześniej sam, o czym im
    > powiedziałem przed wyceną. Tylko czyszczenie gaźników i ich regulacja. Trafiłem na

    P.S. Jeszcze regulacja zaworów w cenie.
    pzdr,
    marcin

  • 17. Data: 2011-04-11 19:58:41
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    > P.S. Jeszcze regulacja zaworów w cenie.
    > pzdr,
    > marcin

    To jest normalna cena.
    Jak ja sprawdzalem, to za regulacje zaworow i wszystkie egzorcyzmy z
    gaznikami, ceny wahaly sie w granicach 400 - 700 pln.

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 18. Data: 2011-04-11 20:07:04
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To jest normalna cena.
    > Jak ja sprawdzalem, to za regulacje zaworow i wszystkie egzorcyzmy z
    > gaznikami, ceny wahaly sie w granicach 400 - 700 pln.

    Yhy. No trudno, trzeba będzie przełknąć, chyba że będę się grzebał z hamplami i
    resztą jeszcze nieodkrytych tajemnic do czasu aż zaprzyjaźnieni spece ogarną początek
    sezonu to się może uda taniej ;)
    pzdr,
    marcin

  • 19. Data: 2011-04-11 21:11:30
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 11-04-2011 o 22:07:04 marcin <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > hamplami i resztą jeszcze nieodkrytych tajemnic do czasu aż
    > zaprzyjaźnieni spece ogarną początek sezonu to się może uda taniej ;)

    a czy ktoś mówił, że motocykle to tanie hobby?? chyba tylko szachy nie
    wymagają wkładu finansowego bo znałem takich co partie rozgrywają na
    kartce papieru zapisując tylko sekwencje ruchów :)

    albo masz hajs i szczęście trafić na uczciwego mechanika albo musisz się
    zbratać z kluczami i umieć czytać ze zrozumieniem instrukcje serwisową na
    dodatek w 99.9% w obcym języku.

    w wypadku takich maszyn to jeszcze musisz trafić na mechanika-pasjonata
    któremu nieobce jest stawianie czoła wyzwaniom typu ukręcające się śruby,
    braki w częściach zapasowych i ogólnie kombinowanie. teraz w dobie netu to
    i tak jest sporo łatwiej choćby w poszukiwaniu literatury. trochę
    pogooglasz i znajdziesz fabrycznego manuala i komplet fiszek.

    powodzenia :)

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-04-12 00:28:28
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    > albo masz hajs i szczęście trafić na uczciwego mechanika albo musisz się
    > zbratać z kluczami i umieć czytać ze zrozumieniem instrukcje serwisową na
    > dodatek w 99.9% w obcym języku.

    Spox, i z jednym i z drugim się liczę że przyjdzie się zmierzyc, i z becelowaniem i z
    kręceniem śrubkami ;) Tylko lubię sprawdzić czy mnie ktoś nie ładuje zanim wybeceluję
    ;) Nie po to kupiłem 30 letni moto żeby było tanio, ale po to, żeby było wesoło ;)
    pzdr,
    marcin