    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Date: Tue, 10 Apr 2012 22:24:47 +0200

    Chłopaki
    zastanawiam się nad motorkiem do zabawy bo do jazd codziennych mam już
    skuter. I myslalem o CBF125 bo mozna to kupić teraz za 8700PLN, ale
    zobaczyłem CBR125R, jest fajniejsza i kosztuje 11900PLN.

    CBF to sprzęt w całości z Indii, troche taka współczesna WSK, ale na wtrysku
    i użytkownicy raportują średnie spalanie nawet 1,7l/100. Chłodzony
    powietrzem, i dosyć mała owiewka - prawie jakby się jechało nakedem

    CBR z kolei pozycja super - można się wyłozyć na zbiorniku, schować pod
    szybę. Obydwa hamulce tarczowe i chłodzony cieczą. Uzytkownicy również
    raportują zużycie na poziomie około 2l/100 - trochę więcej niż CBF

    CBR 13,3KM, 10,4Nm przy 8krpm
    CBF 11,3KM i 11,2Nm przy 6250rpm

    Za CBF przemawia łatwość odsprzedaży (nauka jazdy), a za CBR "fajność".
    Sprzęt naprawdę super.

    Co myslicie?