  • 1. Data: 2012-10-18 23:17:10
    Temat: Połączenia z numeru 943451265
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dzisiaj na komórkę żony 3-krotnie dzwonił ktoś z numeru 943451265.
    Za trzecim razem żona odebrała, ale nikt się nie odezwał.
    Google nic nie wie o takim numerze, ale domyślam się, że to jakiś nowy
    przekręt tele-naciągaczy.
    Czy ktoś z Was spotkał się z takim numerem?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-10-18 23:35:12
    Temat: Re: Połączenia z numeru 943451265
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Oct 2012 23:17:10 +0200, Chris94 wrote:
> [...]
    > Za trzecim razem żona odebrała, ale nikt się nie odezwał.
    > Google nic nie wie o takim numerze, ale domyślam się, że to jakiś nowy

    Po jakiej linii przekret?

    BTW, to wyglada na stacjonarke ze strefy ,,Koszalin'', podchodziles do
    tematu od tej strony? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2012-10-18 23:59:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 23:17, Chris94 pisze:

> [...]
    > przekręt tele-naciągaczy.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim numerem?
    Ja mam codziennie po mniej wiecej 3 razy dziennie: proszę czekac będzie
    rozmowa, no to nic nie mówię i sobie czekam i się rozłacza. Szlag mnie
    już trafia.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-10-19 00:26:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 23:17 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

> [...]
    > przekręt tele-naciągaczy.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim numerem?

    Jaja sobie robisz, czy na serio to piszesz?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-10-19 12:53:21
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekręt tele-naciągaczy.
    > Czy ktoś z Was spotkał się z takim numerem?

    Czy ty się dobrze czujesz, będziesz pisał na grupie za każdym razem jak
    wyświetli Ci się numer spoza kontaktów?
    Poza tym kiepsko szukałeś, bo jakoś moje google akurat wiedzą coś nawet o
    tym numerze
    Spożywcze artykuły - detal

  • 6. Data: 2012-10-19 12:58:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Chris94 nabazgrał(a):

    > Krzysztof
    > (dawniej używający nicka 'Chris')

    Nie mylić ze mną :)

  • 7. Data: 2012-10-19 13:32:44
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Chris94 nabazgrał(a):

    > Nie mylić ze mną :)

    94 w jego nicku jako rocznik tłumaczyłby wszystko, ale napisał o żonie,
    więc zakładam że chodzi o koszalińskie 94 a osobnik ten ma więcej niż
    18-lat...

  • 8. Data: 2012-10-19 14:35:58
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    Chris94 wrote:
    > Dzisiaj na kom�rk� �ony 3-krotnie dzwoni� kto� z numeru 943451265.
    > Za trzecim razem �ona odebra�a, ale nikt si� nie odezwa�.
    > Google nic nie wie o takim numerze

    Tak przy okazji, czy przez Google mozna sprawdzic numer telefoniczny i
    jak?

  • 9. Data: 2012-10-19 18:28:11
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Vza Vizenza" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Chris94 wrote:
> [...]
    > Google nic nie wie o takim numerze

    >Tak przy okazji, czy przez Google mozna sprawdzic numer telefoniczny i

    Nie no kolejny, w jakimś gimnazjum było dziś na lekcji o usenecie?
    Wpisujesz, szukasz i sprawdzasz... tylko nie jak ten łoś powyżej, ale
    także wersje 94-3451265 94-345-12-65
    znajdziesz jeśli to firma, lub padło w jakimś ogłoszeniu, genialne nie?

  • 10. Data: 2012-10-19 19:01:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 23:59 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > Ja mam codziennie po mniej wiecej 3 razy dziennie: proszę czekac będzie
    > rozmowa, no to nic nie mówię i sobie czekam i się rozłacza. Szlag mnie
    > już trafia.

    -> zablokować nr z botem?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M