  • 1. Data: 2012-10-18 17:26:58
    Temat: Nowe iFjuczery
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    http://applefobia.blox.pl/2012/10/iPod-Touch-Za-cien
    ki.html

    http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-
    cie-wszedzie/

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 2. Data: 2012-10-18 17:33:36
    Temat: Re: Nowe iFjuczery
    Od: atm <...@v...pl>

    > http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-
    cie-wszedzie/

    Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba
    zrobić jailbreak."
    Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

  • 3. Data: 2012-10-18 17:38:42
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 18 października 2012 17:33:41 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba
    >
    > zrobiďż˝ jailbreak."
    >
    > Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

    Jakie grzebanie?

  • 4. Data: 2012-10-18 18:18:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Artykuł na średnim poziomie..
    Jak ktoś chce mieć funkcję czujnika światła to kupi model wcześniejszy,
    jak ktoś stawia na model najbardziej cienki to kupi ten. Jaki problem?
    Porównanie do samochodu kombi bez bagażnika to już żenada..

    Ale w sumie idzie się przyzwyczaić, zarówno do maniakalnych posiadaczy
    sprzętu Apple jak i do maniakalnych ich wiecznych krytykantów.. Jeden
    worek..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-10-18 19:07:27
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > Ale w sumie idzie się przyzwyczaić, zarówno do maniakalnych posiadaczy
    > sprzętu Apple jak i do maniakalnych ich wiecznych krytykantów.. Jeden

    Pokaż mi ten mega gruby czujnik światła, który rzekomo się miał niezmieścić
    do urządzenia ;-)

  • 6. Data: 2012-10-18 20:00:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    W <w...@w...pl> wrote:
    > Piotr M wystukał, co następuje:

    > Pokaż mi ten mega gruby czujnik światła, który rzekomo się miał niezmieścić
    > do urządzenia ;-)

    To nie chodzi o to że jeden czujnik sie nie zmieścił tylko że czujnik ten
    został uznany za niepotrzebną/rzadko używaną funkcję która nie powinna się
    znaleźć na odchudzonej liscie nowych funkcji nowego iPhone5 w cieńszej
    obudowie.

  • 7. Data: 2012-10-18 20:03:47
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > został uznany za niepotrzebną/rzadko używaną funkcję która nie powinna się
    > znaleźć na odchudzonej liscie nowych funkcji nowego iPhone5 w cieńszej

    Pszemol, moglbys zostac rzecznikiem ;]
    Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy
    palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil im
    chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

  • 8. Data: 2012-10-18 20:10:56
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]
    > został uznany za niepotrzebną/rzadko używaną funkcję która nie powinna się
    > znaleźć na odchudzonej liscie nowych funkcji nowego iPhone5 w cieńszej

    He, he, he... Twoja miłość jest ślepa...

    Umiesz przetłumaczyć ten tekst (a przede wszystkim go zrozumieć)?
    "Thank you for purchasing a new iPod touch. It is a remarkable device!
    The 5th generation iPod touch does not have a built-in automatic light
    sensor (it's just too thin!)".

  • 9. Data: 2012-10-18 20:16:12
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

    Pierdolisz i dlatego siedzisz w KF. Z maila:
    "it's just too thin", idź sobie zaklinać rzeczywistość przed lustro.

    > Pszemol, moglbys zostac rzecznikiem ;]

    No tak... tylko ja nie wiem po cholerę z nim dyskutować ;)

    > Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy
    > palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil
    > im chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

    Nie, to zmierza w kierunku "Ja mówię skacz a ty się pytasz jak wysoko" -
    idiotów trzeba sobie umieć wytresować ;)

    A co do skrótu do suwaczak jasności -- pewnie "skomplikowana usługa
    systemowa usprawniająca odnajdywanie mniej potrzebnych ustawień" już czeka w
    urzędzie patentowym bananalandu...

    (Ostatnio na reddit był wpis, że ktoś opatentował tam linked-list...
    #facepalm)

  • 10. Data: 2012-10-18 20:19:47
    Od: W <w...@w...pl>

    Iksiński wystukał, co następuje:

> [...]
    > "Thank you for purchasing a new iPod touch. It is a remarkable device!
    > The 5th generation iPod touch does not have a built-in automatic light

    Przecież Ci przetłumaczył... 'odchudzonej liście', czyli ta lista jest
    'thin', jest taka 'thin', że aż 'too thin!'