  • 1. Data: 2012-04-03 22:05:14
    Temat: Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

  • 2. Data: 2012-04-03 22:21:33
    Temat: Re: Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "eMKaP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    > czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    > aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

    Może i można, zależy na czym synteza jest zrobiona, czyli czy pozwala prosto
    zworką na przykład przełaczyć się na tryb EU/US/JP.
    Trzeba dać elektronikowi, poszukać serwisówki do tego (DEH-cośtam to jest?)
    a jak nie ma to luknąć na kość syntezera i ... nie ta grupa się zrobiła :)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-04-03 22:28:55
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-03 22:21, Irokez pisze:
> [...]
    > Trzeba dać elektronikowi, poszukać serwisówki do tego (DEH-cośtam to
    > jest?) a jak nie ma to luknąć na kość syntezera i ... nie ta grupa się

    Sorrka
    ale dostałem misję specjalną do wykonania
    i szukam rozwiązania :)

  • 4. Data: 2012-04-04 00:03:23
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eMKaP <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    > czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    > aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

    A sprawdzałeś, jak to radio u nas działa?
    Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?
    Radia z amerykańskiego rynku odbierają u nas całkiem ładnie, niestety
    najczęściej co drugą stację, bo synteza przeskakuje o 0.2 MHz po nieparzystych
    końcówkach przez zakres 87.5 do 107.9
    U nas radio powinno skakać po zakresie 87.5 do 108 MHz co 0.1 MHz - dwa razy
    mniejsze działki.
    W niektórych radiach (bardzo rzadko) da się skok syntezy przestawić kombinacją
    klawiszy, w niektórych można (rzadko)znaleźć przy procesorze zworki
    umożliwiające tę zmianę ale najczęściej procesory robione są na tylko na
    amerykański rynek, nieprzestrajalne - głównie w odbiornikach będących
    fabrycznym wyposażeniem auta.
    Szukałem przez Google jakiejś instrukcji od tego radia (o ile podałeś poprawną
    nazwę, ja znalazłem T1808 = deh-m8027zt) - za darmo nie ma żadnych informacji,
    Pioneer nie przyznaje się do posiadania instrukcji.
    Są strony na których można instrukcje kupić.
    Stare radioodbiorniki potrafiłem chytrymi sztuczkami zmusić do odbioru w
    Polsce wszystkich stacji - niestety gęstość upakowania i miniaturowe elementy
    przy powierzchniowym, często dwustronnym montażu, wielowarstwowym druku -
    w nowych modelach praktycznie takie przeróbki uniemożliwiają.

  • 5. Data: 2012-04-04 08:00:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Sorrka
    > ale dostałem misję specjalną do wykonania
    > i szukam rozwiązania :)

    Znaczy się ktoś ci zlecił robotę na której się nie znasz...

    Marek

  • 6. Data: 2012-04-04 14:08:03
    Od: eMKaP <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 08:00, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "eMKaP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Znaczy się ktoś ci zlecił robotę na której się nie znasz...
    >

    > Marek

    Koleżeńska przysługa,
    koleżanka z pracy prosiła o sprawdzenie czy istnieje takowa możliwość.
    Jeśli ktoś się tego podejmie w rozsądnej cenie to pewnie mu to zlecę.

  • 7. Data: 2012-04-04 14:22:37
    Od: <MW>

    > Koleżeńska przysługa,
    > koleżanka z pracy prosiła o sprawdzenie czy istnieje takowa możliwość.
    > Jeśli ktoś się tego podejmie w rozsądnej cenie to pewnie mu to zlecę.

    A fajna jakaś? Pokaż fotkę!

    --
    MW

  • 8. Data: 2012-04-04 16:16:09
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-04 00:03, Wmak pisze:

    > Są strony na których można instrukcje kupić.
    Często te strony polecają jednocześnie
    Wmak (2012) noiso crack
    Wmak full crack
    Wmak trusted download crack
    Wmak full working crack
    itd...
    Oczywiście jak im wpisać dowolny ciąg znaków to znajdą nowa wersję
    cracka i to tegoroczną i tylko za promocyjne 9,99$ ;)

    p.s.
    Nie atakuję Ciebie - tylko piszę z własnych doświadczeń z poszukiwaniem
    instrukcji do pewnego silnika :( - Pomimo, że wiem, że istnieje bo
    przypadkowo znalazłem do innej wersji...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2012-04-04 19:23:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 22:05, eMKaP pisze:
    > nie wiem czy na temat ale mam pytanie
    > czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
    > aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

    To radio bylo specjalnie na rynek US. Przegladnalem service manual i
    schematy - nie ma mozliwosci oplacalnego przerobienia tego radia.
    A swoja droga to ona (ta kolezanka) ma sciona xB? RZYYYYG :D

  • 10. Data: 2012-04-04 19:30:12
    Temat: Re: Re:Przestrojenie radia Pioneer T1808
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > eMKaP <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    > A sprawdzałeś, jak to radio u nas działa?
    > Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?

    Brakuje tego co ma parzystą cyfrę po kropce :)

> [...]
    > zworki umożliwiające tę zmianę ale najczęściej procesory robione są na
    > tylko na amerykański rynek, nieprzestrajalne - głównie w odbiornikach

    I tu się zgadza.
    Szukałem też co to jest, podobnie znalazłem na zasadzie fotek z lepki radia,
    ale dokumentacji niet. W sumie nic dziwnego.
    Tak więc jest 50% szans że się uda przestawić syntezę na procku - uda/nie
    uda, ale jak koleżanka fajna to warto spróbować ;)

    --
    Irokez