  • 1. Data: 2014-04-02 00:21:13
    Temat: CSS - jak to zapisać?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mamy strukturę:

    tu treść

    .test {
    width: 1000px;
    margin-left: auto;
    margin-right: auto;
    position: relative;
    }

    Nie wiem czy to jest w ogóle wykonalne aby wewnętrzny DIV:
    - rozciągał się od lewej do prawej ekranu
    - jego wysokość była dynamiczna (do ilości treści w nim)
    - aby rozpychał się na wysokość (jak blok) powodująć, że "tu treść"
    zawsze będzie pod nim

    Warunek 2 i 3 to nie problem. Jednakże szerokość 100% ekranu nie wiem
    jak przeskoczyć. Chciałbym uniknąć JS.

    Marek

  • 2. Data: 2014-04-03 20:04:09
    Temat: Re: CSS - jak to zapisać?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 00:21:13 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > }
    >
    > Nie wiem czy to jest w ogóle wykonalne aby wewnętrzny DIV:
    > - rozciągał się od lewej do prawej ekranu

    Nie do końca rozumiem... Chcesz, żeby .test miał szerokość 1000px, ale
    .test > div był na całą szerokość ekranu? Czy może jednak całą szerokość
    kontenera?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2014-04-05 23:56:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-04-03 20:04, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie do końca rozumiem... Chcesz, żeby .test miał szerokość 1000px, ale
    > .test > div był na całą szerokość ekranu? Czy może jednak całą szerokość
    > kontenera?

    Tak jak napisałem: wewnętrzny DIV ma być szerokości ekranu mimo
    umieszczenia go w kontenerze.

    Marek

  • 4. Data: 2014-04-07 01:13:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Apr 2014 23:56:45 +0200, Marek napisał(a):

    > Tak jak napisałem: wewnętrzny DIV ma być szerokości ekranu mimo
    > umieszczenia go w kontenerze.

    To musisz go wyrzucić z biegu dokumentu, ale wtedy nie może wpływać na
    kolejny element. Trzeba to rozwiazać inaczej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2014-04-07 15:13:41
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-04-07 01:13, Borys Pogoreło pisze:

    > To musisz go wyrzucić z biegu dokumentu, ale wtedy nie może wpływać na
    > kolejny element. Trzeba to rozwiazać inaczej.

    No więc właśnie, zapewne poprzez JS :(

    Marek

  • 6. Data: 2014-04-09 09:37:07
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 15:13:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > No więc właśnie, zapewne poprzez JS :(

    Tylko głośno myślę ale być może to dobry trop - "niewidzialne" divki.

    Np. taka na cały ekran a w niej to co chcesz.

    Albo divka zewnetrzna widoczna i wewnętrzna "niewidzialna".

    Trzeba by popróbować, może się uda.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2014-04-10 16:05:07
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-04-09 09:37, n...@t...net.pl pisze:

> [...]
    >
    > Np. taka na cały ekran a w niej to co chcesz.
    >
    > Albo divka zewnetrzna widoczna i wewnętrzna "niewidzialna".

    Tak właśnie kombinowałem zadając pytanie tu. Umieścić DIV wewnątrz
    innego i nakazać mu jakoś być szerokim na 100% nie kontenera lecz
    ekranu. Wiesz... ujemne marginesy czy inne podobne sztuczki. Nic mi do
    głowy nie przyszło.

    Marek

  • 8. Data: 2014-04-14 11:02:56
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 16:05:07 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    >
    > innego i nakazać mu jakoś być szerokim na 100% nie kontenera lecz
    >
    > ekranu. Wiesz... ujemne marginesy czy inne podobne sztuczki. Nic mi do

    Nie wiem czy o to ci chodziło ale jak nie to rzeczywiście masz problem.

    * {
    margin:0px auto;
    box-sizing:border-box;
    }

    body {
    font-family:"Times New Roman";
    tetx-align:center;
    display:block;
    background:url('d:/css/Look Stunning Online Wix.com.png');
    }

    .c1 {
    position: relative;
    width: 1000px;
    height: 300px;
    margin-left: auto;
    margin-right: auto;
    background:#ffaa00;
    }

    .c2 {
    position:absolute;
    top:100px;
    width:100%;
    height:100% auto;
    background:#aaff00;
    }

    d1...

    Andrzej.

  • 9. Data: 2014-04-15 15:18:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-04-14 11:02, n...@t...net.pl pisze:
    > Nie wiem czy o to ci chodziło ale jak nie to rzeczywiście masz problem.

    Dokładnie o to mi chodziło. Problem w tym, że w zaproponowanym
    rozwiązaniu, treść "d2" jest przysłaniana treścią "d22". Czyli im więcej
    treści d22 tym mniej zobaczę treści d2. Blok się nie rozpycha bo jest
    pozycjonowany absolutnie.

    Marek