  • 1. Data: 2011-04-13 16:55:37
    Temat: CSS - kłopot z Chrome
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Nadaję polu tekstowemu pewną wysokość i szerokość. Wysokość jest znacznie
    większa niż linia tekstu. Chciałbym aby wpisywany tekst pojawiał się w
    górnej części pola. Próbowałem to osiągnąć poprzez padding-bottom a nawet
    poprzez vertical-align:top. Niestety pod Chrome to nie działa. Pod FF, IE,
    Operą jest ok. Czy wiecie jak sobie z tym dać radę ?

  • 2. Data: 2011-04-14 06:59:22
    Temat: Re: CSS - kłopot z Chrome
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 13-04-2011 18:55, Marek pisze:
> [...]
    > poprzez vertical-align:top. Niestety pod Chrome to nie działa. Pod FF, IE,
    > Operą jest ok. Czy wiecie jak sobie z tym dać radę ?

    Spróbuj line-height

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-04-14 07:08:44
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 08:59:22 +0200, Peter May napisał(a):

    > Spróbuj line-height

    Ale to działa z obu stron, od góry i od dołu na linię. Ustawiłem 300%
    testowo i tak jak się spodziewałem - we wszystkich przeglądarkach tekst
    przestał przylegać do góry pola. Na Chrome nie zrobiło to żadnego wrażenia.