  • 1. Data: 2011-03-21 12:58:48
    Temat: CSS - wysokość 100% - jak ?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mamy następujący uproszczony układ:

    <jakiselement styl="position:relative; height: 100%">
    </jakiselement>

    Header zajmuje np. 400px wysokości. Chciałbym aby content zajmował całą
    resztę wysokości okna przeglądarki i rozciągał się jeszcze bardziej gdy
    zawartość tego DIVa wymusi większą wysokość. Zdefiniowałem height: 100%
    lecz wtedy wysokość wynosi 100% wysokości przeglądarki plus 400px. Tak więc
    ja chciałbym 100% minus 400px. Jak to osiągnąć?

  • 2. Data: 2011-03-21 18:01:46
    Temat: Re: CSS - wysokość 100% - jak ?
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSPAM.org>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 13:58:48 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > lecz wtedy wysokość wynosi 100% wysokości przeglądarki plus 400px. Tak więc
    > ja chciałbym 100% minus 400px. Jak to osiągnąć?

    A naprzykład tak: http://pastebin.com/mE3p4icU
    (IE6 i 7 pomijam)

    --
    Tomek
    http://www.advstar.com

  • 3. Data: 2011-03-21 20:21:17
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 19:01:46 +0100, Tomasz Sowa napisał(a):

    > A naprzykład tak: http://pastebin.com/mE3p4icU
    > (IE6 i 7 pomijam)

    Sprytne - tabelę poziom wyżej przeniosłeś a header stał się pustym wierszem
    tabeli. :-)
    No dobrze - mimo iż temat rozwiązany nadal ciekawi mnie na czym polega
    wyższość znacznika body nad innymi? Dlaczego tabela w body zachowuje się
    inaczej niż w div nawet jeśli div jest typu block?

  • 4. Data: 2011-03-23 08:42:34
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-21 19:01, Tomasz Sowa pisze:

    > A naprzykład tak: http://pastebin.com/mE3p4icU
    > (IE6 i 7 pomijam)

    Jeśli chodzi o IE6 i 7 możesz zainteresować się wstawkami JSowymi do
    CSSa:) i też pójdzie.