  • 1. Data: 2013-01-22 04:20:54
    Temat: CallPay - Darmowy nr callback a oplata za polaczenie
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Badziewiasty CallPay ma darmowy nr "smsbackowy"
    (w Trojmiescie to 586008020).
    Dzwonilem na niego kilkadziesiat razy
    i dwa razy skasowalo mnie na 00:03 min (0,01 zł).

    Jak to mozliwe?
    Przeciez to darmowy nr :)

  • 2. Data: 2013-01-22 14:36:39
    Od: "Leszek" <l...@w...peel>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > (w Trojmiescie to 586008020).
    > Dzwonilem na niego kilkadziesiat razy
    > i dwa razy skasowalo mnie na 00:03 min (0,01 zł).

    Ja piernicze - kupa kasy.
    Pojedź do nich, niech ci oddadzą.
    L.

  • 3. Data: 2013-01-22 16:08:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja piernicze - kupa kasy.

    Kupe to ty masz. Zamiast mozgu.
    Przeczytaj jeszcze raz, albo nie - i tak nie zrozumiesz.

  • 4. Data: 2013-01-24 07:36:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2013 16:08:08 +0100, Q wrote:
    > Przeczytaj jeszcze raz, albo nie - i tak nie zrozumiesz.

    Nie da się ukryc, ze frakcja Wielkiego Biznesu Półgroszowego z
    pl.biznes.banki zaczyna się rozlewac po innych grupach :-)

    Scorefile skorygowany, milego zycia.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2013-01-24 09:28:23
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Nie da się ukryc, ze frakcja Wielkiego Biznesu Półgroszowego z
    > pl.biznes.banki zaczyna się rozlewac po innych grupach :-)

    Juz wszystko jasne - wyjasnili mi wlasnie tam, o ironio :)