  • 1. Data: 2013-01-21 21:30:55
    Temat: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    więcej w artykule:
    http://www.telix.pl/artykul/deloitte--co-trzeci-pola
    k-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,5286
    3.html
    Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
    1 moda, szpan
    2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić więcej
    niż n3310
    3 zamożność klientów
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-01-21 21:44:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-21 21:30, Użytkownik ToMasz napisał:
    > Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

    Brednie jakieś.
    "30 proc. właścicieli smartfonów w Polsce nie łączy się z internetem"
    Ja się z internetem z telefonu nie łącze bo i po co, a smartofona
    używam do wielu zadań niezwiązanych z rozmowami czy SMSami.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-21 22:03:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 21:44:17 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > Ja się z internetem z telefonu nie łącze bo i po co, a smartofona
    > używam do wielu zadań niezwiązanych z rozmowami czy SMSami.

    Mnóstwo ludzi miało (i sporo jeszcze ma) smartfony z Windows Mobile tylko
    do odpalenia Automapy.
    Znam nawet takich, że w życiu tam karty SIM nie włożyli. Ani nie wgrali
    żadnego innego programu. A czasem wgrali tylko inną nawigację, np. TomToma
    do wyjazdu zagranicznego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-01-21 23:13:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.01.2013 21:44, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Ja się z internetem z telefonu nie łącze bo i po co, a smartofona
    > używam do wielu zadań niezwiązanych z rozmowami czy SMSami.

    ale to się nie wyklucza. ja też używałem WM6 i androida bez dostępu do
    netu przez gsm, jednak autor pisze o tym że 30% smartfoniarzy tylko
    rozmawia i smsuje.....

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-01-21 23:36:44
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > 1 moda, szpan
    > 2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić więcej
    4 trudnosc z kupieniem sensowenego niedotykowego telefonu (takie
    sensowne to e51, e52, male, dlugo trzymaja, wygodna obsluga, sluza
    glownie do dzwonienia)

    ja nie wiem co zrobie jak mi sie moje popsuja albo uszkodza :(

  • 6. Data: 2013-01-21 23:42:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:36:44 +0100, Mr Misio napisał(a):

> [...]
    > glownie do dzwonienia)
    >
    > ja nie wiem co zrobie jak mi sie moje popsuja albo uszkodza :(

    Asha 302.
    Co prawda pocztę i www ma kompletnie skopane, ale w końcu chodzi o telefon
    do dzwonienia, a nie do internetu. Do tego sprawdza się świetnie i jest
    tani. Osoby nienawidzące QWERTY znajdą sobie Ashę w wersji candybar.

  • 7. Data: 2013-01-22 00:24:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-21 23:13, Użytkownik ToMasz napisał:

    > ale to się nie wyklucza. ja też używałem WM6 i androida bez dostępu do
    > netu przez gsm, jednak autor pisze o tym że 30% smartfoniarzy tylko
    > rozmawia i smsuje.....

    A teraz się zastanów czy aby ta wiedza o co trzecim polaku tylko
    rozmawiającym i semsującym nie pochodzi przypadkiem z interpretacji
    pierwszego zdania w artykule które już cytowałem i na które mogą
    istnieć dowody ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-01-22 00:29:01
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Asha 302.

    az jeden do wyboru? :)

    no mega wypas ;)

  • 9. Data: 2013-01-22 01:35:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > żadnego innego programu. A czasem wgrali tylko inną nawigację, np. TomToma

    Waldek, ale populacja posiadaczy WM na pewno nie wynosi 30% posiadaczy
    smartfonów. Śmiem twierdzić, że 3% to też za dużo.

  • 10. Data: 2013-01-22 02:22:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 01:35, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Waldek, ale populacja posiadaczy WM na pewno nie wynosi 30% posiadaczy
    > smartfonów. Śmiem twierdzić, że 3% to też za dużo.

    To był przykład wskazujący że nie używanie internetu na smartfonie
    nie oznacza że używa się go tylko jako telefonu i maszynki do smsów.