  • 1. Data: 2010-04-01 09:01:46
    Temat: Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    15 maja 2010 roku telewizja Canal+ Polska przeprowadzi pierwszą w Polsce
    transmisję z meczu piłki nożnej w technologii stereoskopowej i standardzie
    HD. Będzie to również jedna z pierwszych w Europie produkcji 3D na żywo
    dostępnych dla masowej publiczności (m.in. dzięki testowemu serwisowi Canal+
    3D na platformie Cyfra+).
    Dzięki transmisji Canal+ Polska stanie się jednym z niewielu krajów w
    Europie (m.in. po Wielkiej Brytanii i Niemczech), w którym kibice mogą
    doświadczyć rewolucji, jaką stereoskopia wprowadza do piłkarskich emocji.
    Ekipa Canal+ przeprowadzi transmisję z meczu piłki nożnej w trójwymiarowej
    technologii HD prawdopodobnie ze stadionu w Poznaniu, Krakowie lub
    Warszawie. Możliwe, że pierwszy polski mecz w 3D, w zależności od sytuacji w
    tabeli Ekstraklasy, rozegra drużyna Lecha Poznań z Zagłębiem Lubin, Wisły
    Kraków z Odrą Wodzisław lub Legii Warszawa z PGE GKS Bełchatów.
    Partnerem transmisji jest Eutelsat - przekaz odbędzie się na należącym do
    operatora satelicie Hot Bird. Ekipa Canal+ przeprowadzi relację z
    wykorzystaniem specjalistycznego wozu transmisyjnego wyposażonego w 9
    nowoczesnych
    kamer pracujących w technologii stereoskopowej. Transmisja w technologii
    stereo 3D będzie niekodowana (sygnał będzie zakodowany dla transmisji
    tradycyjnej). Abonenci
    Cyfry+, posiadający dekoder HD i telewizor 3D, będą ją mogli obejrzeć w
    ramach serwisu testowego Canal+ 3D test na kanale 28.

    --
    Mark

  • 2. Data: 2010-04-01 09:07:18
    Temat: Re: Canal+ 3D - pierwsza transmisja 15 maja
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?

  • 3. Data: 2010-04-01 09:54:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > tradycyjnej). Abonenci
    > Cyfry+, posiadający dekoder HD i telewizor 3D,

    A co to jest telewizor 3D o który chodzi?
    To coś na czym da się oglądać bez okularów 3D, czy wręcz przeciwnie?
    Jak coś takiego będzie widać na zwykłym tv?

  • 4. Data: 2010-04-01 09:54:55
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-04-01 11:07, sensei pisze:
    > a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?
    Bo dzisiaj 1 kwietnia?

  • 5. Data: 2010-04-01 09:59:16
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 11:54:55 +0200, kuba napisał(a):

    > Bo dzisiaj 1 kwietnia?

    Coz. Jesli myslisz ze to zart - tu masz linka do pelnego artykułu:
    http://www.canalplus.pl/aktualnosci-canalplus-pokaze
    -pierwsza-w-polsce-transmisje-z-meczu-pilki-noznej-n
    a-zywo-w-3d_12700388831878
    Polecam sprawdzic date - *WCZORAJSZA*

    --
    Mark

  • 6. Data: 2010-04-01 10:13:38
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 11:54:06 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A co to jest telewizor 3D o który chodzi?

    Hm.. telewizor z funkcja 3D?:) Np Samsung UE55C7000, albo LG ktory ma byc
    "na dniach"

    > To coś na czym da się oglądać bez okularów 3D, czy wręcz przeciwnie?

    Przegladalem specyfikacje kilku tv 3D, i np dla
    LG LX9500: w specyfikacji jest Telewizor 3D (okulary z aktywną migawką)

    > Jak coś takiego będzie widać na zwykłym tv?

    Osobiscie nie wiem:)Nie mialem jeszcze przyjemnosci widziec zadnej
    transmmisji 3d w TV
    Ale znalazlem taki artykul, porownanie 3D samsunga i Panasonica jak chesz
    poczytaj:
    http://gizmodo.com/5501900/the-best-3dtv-samsung-un5
    5c7000-vs-panasonic-tc+p50vt20

    --
    Mark

  • 7. Data: 2010-04-01 10:14:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 11:07:18 +0200, sensei napisał(a):

    > a czemu tylko na jedynie słusznym telewizorze LG?

    W tekscie nic nie ma ze odbior bedzie jedynie na LG. Bylo za to info ze wraz
    z LG beda organizowane pokazy dla tych co nie maja tv 3D

    --
    Mark

  • 8. Data: 2010-04-01 10:57:53
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-04-01 11:59, Mark pisze:

> [...]
    > http://www.canalplus.pl/aktualnosci-canalplus-pokaze
    -pierwsza-w-polsce-transmisje-z-meczu-pilki-noznej-n

    Który z tunerów C+ potrafi odebrać i wyświetlić progresywnie 120 ramek w
    rozdz. HD?

  • 9. Data: 2010-04-01 10:58:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Przegladalem specyfikacje kilku tv 3D, i np dla
    > LG LX9500: w specyfikacji jest Telewizor 3D (okulary z aktywną migawką)

    To na drzewo z takimi pomysłami.

    > Osobiscie nie wiem:)Nie mialem jeszcze przyjemnosci widziec zadnej
    > transmmisji 3d w TV

    Z tekstu wynika że to jakoś specjalnie kodowane jest, tzn. że na zwykłym nie
    odbierzesz, czy o coś innego chodziło?

  • 10. Data: 2010-04-01 11:06:06
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 12:58:18 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To na drzewo z takimi pomysłami.

    No a czego sie spodziewales, ze na zwyklym TV bedziesz mial obraz 3d?

    --
    Mark