  • 1. Data: 2010-08-17 00:04:51
    Temat: Canon 550d firmware update
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Witajcie,

    Moj 550D ma firmware ver 1.0.6.
    Na stronie Canona jest 1.0.8 ale tylko dla sprzetu z 1.0.7. Za to nie ma
    nigdzie 1.0.7 dla 1.0.6, zeby zrobic krok posredni.
    Canon ocipial czy moze moj egzemplarz z marca jest za stary zeby go
    wspierac? ;)
    Czy ktos update'owal moze 1.0.6 od razu na 1.0.8?

    pzdr.
    /JR

  • 2. Data: 2010-08-17 08:00:10
    Temat: Re: Canon 550d firmware update
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 02:04:51 +0200, Jacek Rogalewicz napisał(a):

> [...]
    > wspierac? ;)
    > Czy ktos update'owal moze 1.0.6 od razu na 1.0.8?

    Tam nie jest napisane, że musi być wersja 1.0.7, tylko że jest przeznaczony
    "aż do wersji" 1.0.7 :)

    Natomiast odpowiadając na pytanie wprost, tak, aktualizowałem z 1.0.6 na
    1.0.8

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 3. Data: 2010-08-17 09:06:29
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:u5je2anot1yy$.fyrx98x6x3pf$.dlg@40tude.net...

    > Tam nie jest napisane, że musi być wersja 1.0.7, tylko że jest
    > przeznaczony
    > "aż do wersji" 1.0.7 :)

    Dzieki :)

    pzdr.
    /JR

  • 4. Data: 2010-08-17 10:16:05
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:u5je2anot1yy$.fyrx98x6x3pf$.dlg@40tude.
    net...

> [...]
    > "aż do wersji" 1.0.7 :)
    >
    > Natomiast odpowiadając na pytanie wprost, tak, aktualizowałem z 1.0.6 na

    i co ten soft robi ? Cos poprawia. Oj przydalby sie sRAW...

    Roger
    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 5. Data: 2010-08-17 10:52:12
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-17 02:04, Jacek Rogalewicz wrote:
> [...]
    > wspierac? ;)
    > Czy ktos update'owal moze 1.0.6 od razu na 1.0.8?

    pierwsze słysze, aby update wymagał uaktualniania po kolei każdej
    wersji... przecież poprawka 1.0.8 zawiera wszystko co było "po drodze"
    od 1.0.6, wszędzie tak sie robi.

  • 6. Data: 2010-08-17 11:27:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 12:16:05 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > i co ten soft robi ? Cos poprawia. Oj przydalby sie sRAW...

    Poprawia działanie przesłony w trybach filmowych o ile pamiętam :)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 7. Data: 2010-08-17 12:24:35
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 17.08.2010 12:52, Olek wrote:

    > pierwsze słysze, aby update wymagał uaktualniania po kolei każdej
    > wersji... przecież poprawka 1.0.8 zawiera wszystko co było "po drodze"
    > od 1.0.6, wszędzie tak sie robi.

    Po tych poprawkach widać, że Canon jednak jest mocno komputerowy. wersja
    1.0.8, a 550 to nowy aparat.

    --
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2010-08-23 18:27:24
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał(a):

    >i co ten soft robi ? Cos poprawia. Oj przydalby sie sRAW...

    Jak to z kazdym nowym firmmware w sumie na kazdym urzadzeniu -
    dodaja cos oficjalnie (co mozesz przeczytac w changelog'u) a
    przy okazji cichcem poprawiaja inne bledy, przy okazji dodajac nowe.