  • 1. Data: 2010-08-15 14:47:55
    Temat: Co tam panie w kamerowaniu slychac? ;)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witojcie :)

    Potrzebny mi aparat robiacy wiecej klatek niz
    30-60/s najchetniej w rozdzielczosci HD.

    Myslalem o Casio EX-FH100, ale on robi swoje 240kl/s
    tylko w 640x480px.
    Z drugiej strony ogladalem filmy z 550D rozciagniete
    4x do 240kl/s i wygladaly chyba nie gorzej niz
    z Casio...

    Pytanie - pokazalo sie cos ciekawego z kompaktow
    z dobrym jakosciowo video? Czyli 1280x700 minimum 60fps
    a najchetniej lepiej. Ew. jaka mniejsza lustrzanka.

    Przypominacie sobie jakis model?

  • 2. Data: 2010-08-15 19:13:33
    Temat: Re: Co tam panie w kamerowaniu slychac? ;)
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i48umt$l04$1@news.onet.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
> [...]
    > z dobrym jakosciowo video? Czyli 1280x700 minimum 60fps
    > a najchetniej lepiej. Ew. jaka mniejsza lustrzanka.

    Nie... Szczerze mówiąc, to nie przypominam sobie kart, które
    by toto uciągnęły.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 3. Data: 2010-08-20 10:47:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <i48umt$l04$1@news.onet.pl>,
    > Jakub Jewuła nabazgrał:

    > Nie... Szczerze mówiąc, to nie przypominam sobie kart, które
    > by toto uciągnęły.

    Kart CF z 20..25MB/s sobie nie przypominasz?
    EOS550D żre ledwo 5,5MB/s:
    http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d/page20.
    asp
    ...i zakładam, że Canon będzie w kategorii "lepsza jakość"
    (między kompaktami Canona a Samsunga bywała 4x różnica
    w kompresji, co znakomicie przekładało się na jakość).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-08-20 12:07:28
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <Pine.WNT.4.64.1008200229230.2740@quad>,
    Gotfryd Smolik news nabazgrał:

> [...]
    > (między kompaktami Canona a Samsunga bywała 4x różnica
    > w kompresji, co znakomicie przekładało się na jakość).

    Najwidoczniej przegapiłem moment kiedy kodeki poszły tak do przodu...

  • 5. Data: 2010-08-21 16:58:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    No dobra :)

    A jakby zapomniec o fps > 60?

    Cos z HD 720px (1080 niekoniecznie) i 30fps,
    chetnie 60fps?

    Wazna waga - aparat bedzie m.inn. latal ;)

    Macalem Rogerowe 550D ale to klocek straszny
    jest - samo body 530g obiektyw nie wiem ile
    ale juz niewazne - za duzo w kazdym razie...

    Aparat powinien sie zmiesic z kitem w 500g...

    Zerkam na specyfikacje NEX-3 - 300g
    Kit - 200g wiec jak w pysk mieszcza sie w 0.5kg...
    Niestety zero ciekawych przykladow video z tego
    aparatu - pomijajac reklamy...

    Chyba nic lzejszego krecacego przyzwoite HD sie
    nie znajdzie? Zeby jeszcze zdjecia robilo ;-)

    J.

  • 6. Data: 2010-08-21 17:05:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-21 18:58, Jakub Jewuła pisze:

    > Zerkam na specyfikacje NEX-3 - 300g
    > Kit - 200g wiec jak w pysk mieszcza sie w 0.5kg...
    > Niestety zero ciekawych przykladow video z tego
    > aparatu - pomijajac reklamy...

    Będę w stanie pomóc filmem z nexa-5 jakby co, ale to strasznie wielki
    kloc (700MB), więc trochę wrzucenie na YT by potrwało :) Ale jak jesteś
    zainteresowany - daj znać, jak wrócę z pracy to wyślę.

    > Chyba nic lzejszego krecacego przyzwoite HD sie
    > nie znajdzie? Zeby jeszcze zdjecia robilo ;-)

    Jak NEX to 5 ;)

  • 7. Data: 2010-08-21 17:10:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Będę w stanie pomóc filmem z nexa-5 jakby co, ale to strasznie wielki kloc
    > (700MB), więc trochę wrzucenie na YT by potrwało :) Ale jak jesteś
    > zainteresowany - daj znać, jak wrócę z pracy to wyślę.

    Chetnie - wepchnij cos na YT, najlepiej
    nakrecone kitem z rodzielczosci 720...

    > Jak NEX to 5 ;)

    Eeee tam ;)

    Jedyna znaczaca roznica to chyba 1080 linii?

  • 8. Data: 2010-08-21 17:32:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-21 19:10, Jakub Jewuła pisze:

    > Chetnie - wepchnij cos na YT, najlepiej
    > nakrecone kitem z rodzielczosci 720...

    Kitem jest nakręcone, ale cały materiał jest 1080p @25fps - to z pokazów
    tego modelu, więc nie mam możliwości zrobienia teraz nagrań 720p :)

    > Eeee tam ;)
    >
    > Jedyna znaczaca roznica to chyba 1080 linii?

    O ile pamiętam to tak :)

  • 9. Data: 2010-08-21 18:05:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4c700dcd$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kitem jest nakręcone, ale cały materiał jest 1080p @25fps - to z pokazów
    > tego modelu, więc nie mam możliwości zrobienia teraz nagrań 720p :)

    Nie bede kaprysil - poprosze co jest ;)

  • 10. Data: 2010-08-21 18:19:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-21 20:05, Jakub Jewuła pisze:

    > Nie bede kaprysil - poprosze co jest ;)

    Ok, w takim razie wrócę z pracy to załaduję co trzeba :)