  • 1. Data: 2014-08-11 13:15:08
    Temat: Canon, Hasselblad - wyprzedaz sprzetu
    Od: w...@g...com

    Witam.

    Kiedys bylem tutaj stalym bywalcem, potem z roznych powodow sie wycofalem. Dzis
    powrocilem na chwile, bo mam wazna informacje dla pasjonatow fotografii. Wkrotce na
    Allegro w bardzo umiarkowanych cenach pojawi sie nastepujacy zestaw sprzetu:

    Canon EF TS-E 24mm L
    Canon EF TS-E 45mm
    Canon EF 17-40 L F4
    Canon EF 300mm F4 L
    Canon EF 135mm F2 L
    Canon Extender 1,4
    Hasselblad Karl Zeiss Planar 80mm/2,8 T
    Hasselblad Karl Zeiss Planar 50mm/2,8
    Chińska lampa studyjna YINYAN CY-100MR + softbox + statyw
    statyw Manfrotto model 190
    światłomierz Sekonic

    7 lat temu zginal w gorach moj dobry kolega (pseudo: Slon), mozna znalezc w archiwum
    troche informacji na ten temat, starzy bywalcy grupy pewnie pamietaja. Po latach
    zostalem poproszony przez rodzine, aby pomoc w sprzedazy sprzetu zalegajacego w
    szafie. Prosze sledzic Allegro jesli ktos jest zainteresowany.
    Prosze rowniez o udostepnienie powyzszej listy na innych forach. To niecodzienna
    sytuacja, dlatego mam nadzieje, ze nikogo nie uraze umieszczajac tu - badz co badz -
    oferte handlowa.

    Waldemarrr

    www.waldemar.katowice.pl

  • 2. Data: 2014-08-18 09:38:19
    Temat: Re: Canon, Hasselblad - wyprzedaz sprzetu
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-11 13:15, w...@g...com pisze:
    > Wkrotce na Allegro w bardzo umiarkowanych cenach pojawi sie nastepujacy zestaw
    sprzetu:

    Wkrótce czyli kiedy?

    --
    jurski