  • 1. Data: 2014-08-11 00:04:20
    Temat: No i stało się - szkło w Xperii
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Założyłem, jak rzadko kiedy, bluzę z kapturem z płytkimi kieszeniami.
    Xperia Z spadła z wysokości ok. 80 cm i przejechała tyłem ze dwa metry
    po asfalcie. Kilka drobnych rysek. Brak mechanicznych uszkodzeń.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-08-11 00:16:19
    Temat: Re: No i stało się - szkło w Xperii
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-08-11 00:04, Konspirator pisze:
    > Założyłem, jak rzadko kiedy, bluzę z kapturem z płytkimi kieszeniami.
    > Xperia Z spadła z wysokości ok. 80 cm i przejechała tyłem ze dwa metry
    > po asfalcie. Kilka drobnych rysek. Brak mechanicznych uszkodzeń.

    Pech. Spróbuj jeszcze skakać po leżącym na asfalcie urządzeniu. Powinno
    pomóc.

    Marek

  • 3. Data: 2014-08-11 00:18:46
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-11 00:16, Marek pisze:

    > Pech. Spróbuj jeszcze skakać po leżącym na asfalcie urządzeniu. Powinno
    > pomóc.

    SUPER RADA, K-WO!

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-08-11 12:31:38
    Od: Nathan <s...@w...ere>

> [...]
    > Xperia Z spadła z wysokości ok. 80 cm i przejechała tyłem ze dwa metry
    > po asfalcie. Kilka drobnych rysek. Brak mechanicznych uszkodzeń.

    Zrobiłeś reportażówki jakieś?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2014-08-11 18:18:03
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 11 Aug 2014 00:04:20 +0200, Konspirator napisał(a):

    > Założyłem, jak rzadko kiedy, bluzę z kapturem z płytkimi kieszeniami.
    > Xperia Z spadła z wysokości ok. 80 cm i przejechała tyłem ze dwa metry
    > po asfalcie. Kilka drobnych rysek. Brak mechanicznych uszkodzeń.

    NTG!

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 6. Data: 2014-08-13 07:57:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Konspirator" <x...@g...com> wrote in message
    > Założyłem, jak rzadko kiedy, bluzę z kapturem z płytkimi kieszeniami.
    > Xperia Z spadła z wysokości ok. 80 cm i przejechała tyłem ze dwa metry po
    > asfalcie. Kilka drobnych rysek. Brak mechanicznych uszkodzeń.

    A te drobne ryski to jest softwareowe uszkodzenie czy jakie?

  • 7. Data: 2014-08-13 12:51:43
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-08-13 07:57, Pszemol pisze:

    > A te drobne ryski to jest softwareowe uszkodzenie czy jakie?

    Z tego co słyszałem to update systemu rozwiąże problem. Do tego czasu
    można używać dłuższych czasów naświetlania - ryski wskutek poruszenia
    powinny być niewidoczne :-D

    Marek