  • 1. Data: 2016-04-23 17:49:41
    Temat: Captcha
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Widziałem gdzieś fajne Captcha: naciskało się checkboxa i tyle. Czy
    jednak nie jest to łatwe do obejścia?

  • 2. Data: 2016-04-23 17:55:59
    Temat: Re: Captcha
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.04.2016 o 17:49, Borneq pisze:
    > Widziałem gdzieś fajne Captcha: naciskało się checkboxa i tyle. Czy
    > jednak nie jest to łatwe do obejścia?
    http://www.techtimes.com/articles/21443/20141203/goo
    gle-switches-out-captcha-for-im-no-robot-checkbox.ht

  • 3. Data: 2016-04-23 18:17:22
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 23.04.2016 17:49, Borneq wrote:
    > Widziałem gdzieś fajne Captcha: naciskało się checkboxa i tyle. Czy
    > jednak nie jest to łatwe do obejścia?

    Nieraz po zaznaczeniu otwiera się okienko, pokazuje 9 obrazków
    i prosi o wskazanie tych, na których są auta albo naleśniki.

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2016-04-24 14:24:32
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 23.04.2016 o 18:17, bartekltg pisze:
    > Nieraz po zaznaczeniu otwiera się okienko, pokazuje 9 obrazków
    > i prosi o wskazanie tych, na których są auta albo naleśniki.

    To rozumiem, człowiek o wiele lepiej rozpoznaje obrazki niż robot i nie
    tak denerwujące jak poskręcane litery.
    Ciekawy jestem, czy inne Captcha - klik na checkboxie jest bezpieczne,
    ale chyba nie.

  • 5. Data: 2016-04-24 14:41:02
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 24.04.2016 14:24, Borneq wrote:

    > To rozumiem, człowiek o wiele lepiej rozpoznaje obrazki niż robot i nie
    > tak denerwujące jak poskręcane litery.

    W tym systemie nie chodzi o to, by żaden robot nie przeszedł.
    Widać to choćby po tym, że pierwsza captcha jest czasem
    pusta (trzeba tylko zaznaczyć "nie jestem robotem"),
    ale o to, by jakiś robocik nie dostał się masowo.

    > Ciekawy jestem, czy inne Captcha - klik na checkboxie jest
    > bezpieczne, ale chyba nie.

    Nie zrozumiałeś. Mówimy o tej samej. Nieraz puszcza tylko
    po kliknięciu (co jest trywialne do obejścia), a nieraz
    (np gdy z tego samego miejsca próbujesz użyć drugi raz)
    wyświetla już pytanie o naleśnika.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2016-04-24 15:14:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-24 14:24, Borneq wrote:
    > To rozumiem, człowiek o wiele lepiej rozpoznaje obrazki niż robot i nie
    > tak denerwujące jak poskręcane litery.
    > Ciekawy jestem, czy inne Captcha - klik na checkboxie jest bezpieczne,
    > ale chyba nie.

    Aliexpress ma interesujące. Trzeba przesunąć slider. Tylko tyle. Nie
    wiem czy stoi za tym jakaś wyższa zabawka AI czy też to tylko ściema.