    From: "PC" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Celeron D 3.2 (351) vs Pentium 4 HT 3.2 (640)
    Date: Sat, 15 May 2010 19:31:04 +0200

    Mam dylemat. Zamiast sprzętu audio/video/radio używam komputera, który
    stanowi centrum multimedialne. Sprzęt oparty jest na płycie GA-8I915ME-GL i
    procku Celeron D 351, 3200 MHz, 1GB ram, GF7300GT. W zasadzie ta
    konfiguracja sprawdza się poza jednym - filmy Full HD. Zazwyczaj filmy
    oglądam bezpośrednio na TV bo ma USB i czyta prawie wszystko. Sporadycznie
    zdarza się, że nie obsługuje jakiegoś śmiesznego kodeka audio. Wtedy chętnie
    zapuściłbym film poprzez kompa podłączonego tego TV. Niestety Celeron nie
    daje rady. Znalazłem maksymalny procek pasujący do płyty ale zastanawiam się
    czy wymiana coś da.

    Chodzi o Pentium 4 HT 3.2Ghz i 2MB pamięci podręcznej - to blisko 10x tyle
    ile ma mój Celeron ale czy wystartczająco dużo aby poprawić te brakujące 5%
    mocy do oglądania filmów Full HD.

    PC